Ik zoek een p2p programma, waarmee ik p2p programma's op afstand kan bedienen. Dus via een webinterface of via mijn webserver. Ik ben reeds van dit soort programma's tegengekomen ... voor linux (mldonkey), maar ik heb een windowsbak als server. Weet iemand of een dergelijk programma ook voor windows bestaat? Of moet ik het heel omslachtig gaan doen met remote desktop/access/ VPN toestanden, zodat ik mijn windowsbak volledig op afstand (via internet) kan bedienen. Dat kan natuurlijk wel, maar ik vind het een beetje overdreven als je alleen maar een paar downloads/uploads op afstand wil starten.
Emule werkt wel goed vindt ik met de webinterface.
Yep, eMule heeft standaard een prima webinterface.
Shareaza schijnt nu ook een webinterface te hebben. Weet niet hoe die is, heb dat nog niet getest. Maar met Shareaza heb je dus gelijk meerdere P2P-netwerken te pakken, dus zal je ook wel voor die netwerken een eigen(?) webinterface hebben of zo...
En anders kan je bijv. nog denken aan Remote Desktop Connection of een VNC-client...
En anders kan je bijv. nog denken aan Remote Desktop Connection of een VNC-client...
[ Voor 16% gewijzigd door CH4OS op 07-06-2004 15:57 ]
Van shareaza had ik idd wel gehoord, maar ik wist niet dat dit al stabiel was. Van emule wist ik idd niet dat deze bestond (maar ook pas officieel in hun software opgenomen).
Bestaat er ook nog zoiets voor bittorrent apart (dus niet de shareaza)?
update:
Shareaza webcontrole werkt idd goed.
update2:
Shareaza webcontrole is al na 12 uur niet meer bereikbaar. Dus toch niet zo een goed programma?
Bestaat er ook nog zoiets voor bittorrent apart (dus niet de shareaza)?
update:
Shareaza webcontrole werkt idd goed.
update2:
Shareaza webcontrole is al na 12 uur niet meer bereikbaar. Dus toch niet zo een goed programma?
[ Voor 16% gewijzigd door Trunksmd op 08-06-2004 10:27 ]