[OE] Hoe DBX backup te laden in subfolder van inbox? *

Pagina: 1
Acties:

• Jarcol
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-08-2025
Hallo,

Hier het probleem.. Bij ons is een werknemer weg, en moeten al haar mailtjes bij een andere werknemer op de pc komen te staan. Dus ik heb alle dbx bestanden gebackupt..

Kan ze ook wel importeren maar dan komt alles netjes in postvak in enzow te staan terwijl ik eigenlijk wil dat de postvak in van de werknemer die weg is in een aparte map komt te staan bij die andere werknemer.

Dus ff kort samen gevat. Hoe kan ik de dbx bestanden importeren in een map bij outlook express??

Heb al gezocht op google en GoT, maar kon dit niet echt terug vinden!

Alvast bedankt!

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

1. Topic titel mag (moet) (wat) duidelijker.

2. Gewoon importeren, een aparte map maken en dan alle emails daarheen verslepen?

3. Kan me niet voorstellen dat je hier daadwerkelijk op gezocht hebt.

[ Voor 3% gewijzigd door Ruzor op 07-06-2004 15:55 ]

[This is what you get when you mess with us]

• MikeyMan
  • Laatst online: 22:14

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Volgens mij kun je een berichtenfilter aanmaken (met als filter dat de betreffende mails aan die werkneemster verzonden moeten zijn...), en die meteen aanpassen...
Maar het is net zo makkelijk om in de "inbox" te sorteren op "aan:" adres, en de outbox op "van:" adres, en dan gewoon met ctrl-shift, alle berichten selecteren en verslepen...

Maar ik ben het met mijn bovenbuurman eens, dit is wel een erg basic vraag...

[ Voor 16% gewijzigd door MikeyMan op 07-06-2004 15:57 ]

• Jarcol
Ruzor schreef op 07 juni 2004 @ 15:54:
1. Topic titel mag (moet) (wat) duidelijker.

2. Gewoon importeren, een aparte map maken en dan alle emails daarheen verslepen?

3. Kan me niet voorstellen dat je hier daadwerkelijk op gezocht hebt.
Sorry voor de titel..

Gewoon importeren kan niet want dan zitten alle mailtjes van de ouwe werknemer tussen die van de andere, we hebben het hier over meer dan 1000 mailtjes.. dus dat verslepen is te veel werk! Heb dus wel gezocht.. maar kan niet vinden over importeren naar 1 map! en zitten verdeeld over 20 mappen ofzow..

[ Voor 4% gewijzigd door Jarcol op 07-06-2004 15:59 ]

Verwijderd

Ruzor schreef op 07 juni 2004 @ 15:54:
Om te voorkomen dat ie nu roept dat alle mailtjes (van collega A en B) door elkaar staan in Inbox als gevolg van de datumsortering: maak desnoods een regel aan waarin alle mailtjes met To: collega A naar map X moeten, en voer die regel uit.

Is het trouwens niet zo dat elke map een eigen dbx file krijgt? Want anders geef je m gewoon een andere naam en zorg je dat er een map met die naam in Outlook bestaat. Maar dit weet ik niet zeker hoor. Geen mogelijkheid uit te zoeken.

• Ruzor
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Jarcol schreef op 07 juni 2004 @ 15:58:
[...]

Sorry voor de titel..

Gewoon importeren kan niet want dan zitten alle mailtjes van de ouwe werknemer tussen die van de andere, we hebben het hier over meer dan 1000 mailtjes.. dus dat verslepen is te veel werk! Heb dus wel gezocht.. maar kan niet vinden over importeren naar 1 map! en zitten verdeeld over 20 mappen ofzow..
Zoals JasonX en MikeyMan ook al zeggen:

1. Maak een map aan voor "oude" werknemer.

2. Maak een regel aan die alle emails met in het to: veld de oude werknemer stuurt naar die betreffende map.

3. Verwijder de oude (lege) mappen.
Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 15:58:
[...]
Is het trouwens niet zo dat elke map een eigen dbx file krijgt? Want anders geef je m gewoon een andere naam en zorg je dat er een map met die naam in Outlook bestaat. Maar dit weet ik niet zeker hoor. Geen mogelijkheid uit te zoeken.
Klopt trouwens, maar dit is iets meer werk dan de eerste oplossing.

[ Voor 25% gewijzigd door Ruzor op 07-06-2004 16:06 ]

[This is what you get when you mess with us]

• Jarcol
Goed, moet ik dat maar doen.. maar vroeg me gewoon af of het ook in 1x kon importeren naar een bepaalde map..

niet dus..

toch bedankt!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Outlook express > [OE] Hoe DBX backup te laden in subfolder van inbox? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1