[word xp]1 document ziet er op 2 PC's verschillend uit

Pagina: 1
Acties:

• tERRiON
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-02-2024
Ik weet niet hoe ik mijn probleem samen kan vatten in de titel, dus moet het maar zo even.

Mijn probleem:
Een collega stuurt een document met wat WordArt naar een aantal andere collega's. (1 document; 1 mailtje) Echter, het document heeft in een aantal gevallen een ander uiterlijk dan het oorspronkelijke document. Terwijl op andere PC's het er wél uitziet zoals het hoort.

Alle PC's hebben dezelfde instellingen, en zijn opgebouwd uit hetzelfde image. Zij hebben dus ook dezelfde office-componenten geinstalleerd. (álle componenten om precies te zijn)

Foutmeldingen krijg ik niet. Het is puur en alleen de opmaak. (kleuren verdwijnen, centrering verdwijnt, blablabla)

De tekst is verder wel behouden gebleven.

blah

• Not Pingu
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-08 10:07

Not Pingu

Dumbass ex machina

Wij hebben ooit op school in Access 97 een db applicatie gemaakt die het thuis en op de werk pc's op school perfect deed. Toen we hem gingen presenteren (op een PC met gewoon Office 97) deed een hoop het ineens niet meer :|
Office is af en toe nogal vaag wat dat soort dingen betreft. Misschien is het wel gewoon de straf die je verdient voor het gebruiken van Wordart >:)

Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.