Toon posts:

Unattended WinXP met Intel 82801ER support

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goed, na twee dagen druk in de weer geweest te zijn, met allerlei instellingen heb ik de moed maar opgegeven en stel ik de vraag hier.

Volgende week krijg ik een barebonesysteem waar ik geen floppydrive inzet. Ik moet tijdens de Windows installatie echter wel de Intel 82801ER SATA controller installeren anders herkend windows de HD niet.

Ik heb de search hier gebruikt om te kijken of er meer mensen zijn die hun ATA drivers in de Windows cd hebben gebakken. Ik kom eigenlijk steeds alleen de support tegen voor de nforce chipset.

De enige die in de buurt komt is er een met een link naar deze site:

http://www.msfn.org/board/index.php?showtopic=13173

Als ik het echter op bovenstaande manier doe krijg ik hetvolgende probleem:

De installatie verloopt vlekkeloos, maar tijdens de eerste keer opstarten loopt alles vast en start hij opnieuw op.

Ik ben bang dat dit door mijn Nederlandse versie van Windows komt.

Mijn systeem staat hieronder beschreven.

Verwijderd

Topicstarter
Niermand met een i875P chipset die ook geen floppy gebruikt? ;(

• DutchTSE
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
kun je niet ff een floppydrive lenen en die zolang in je barebone bouwen/hem eraan hangen?

[rml][ WinXP] unattended instal.. zonder flop[/rml]

[ Voor 25% gewijzigd door DutchTSE op 07-06-2004 22:48 ]

Verwijderd

Topicstarter
DutchTSE schreef op 07 juni 2004 @ 22:44:
kun je niet ff een floppydrive lenen en die zolang in je barebone bouwen/hem eraan hangen?
Jawel. Heb zelf nog wel een floppydrive hier liggen. Maar zou gewoon graag willen dat ze er standaard in gebakken zitten.

Ik weet dat het mogelijk is, dus dan zal en moet ik dat ook zo doen.... tja, eigenwijs he.. ;)

• grimson
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-05 18:35

grimson

domeingrommer

Ik heb er ook eens mee gestoeid.
Zoek eens naar MassStorageController in je Unattended answerfile in combinatie met het
OEMSETUP.TXT waarmee je de driver kan installeren.
Deze kan je op een zelfgemaakte CD plaatsen en zo dus deze ontbrekende driver unattended installeren.