Lijkt er op.. maar is em niet... Zou me niets verbazen als wat ik heb de "low budget" versie is. (er past bij mij iig wel een PIII 850 in... wat volgens de site niet kan...)
Hij heeft dezelfde lay-out qua floppy drive, cd-rom drive etc. maar de bios is bv. niet compatible.
ACM schreef op 08 juni 2004 @ 13:56:
Is het niet handiger gewoon een grotere hdd er in te bouwen ipv dat 12G dingetje?
En verder kan ik iig bij mijn laptop de cd-bay vervangen door ofwel een weightsaver, extra accu of extra harddisk. Is niet goedkoop om zo'n disk te kopen en zal ook van je laptop-bouwer afhangen of je dat soort accesoires nog kan kopen.
Dat was ook de planning... maar die 12 gig is dan leuk als swap disk... die ik mee kan nemen om binnen troep dr op te zetten

Dat soort accesoires is lastig te regelen als je neit weet wat voor laptop et is...
De kabels zijn niet compatible. Dus is evenveel werk als een andere hd...
Johny58 schreef op 10 juni 2004 @ 04:54:
Is het niet makkelijker om gewoon een PCMCIA firewire kaartje in je laptop te stoppen? Volgens mij zijn die dingen niet echt duur, een eurotje of 20 dacht ik...
Daarmee maak je het jezelf makkelijker als je data wil overzetten naar je autocomputer zonder je hele laptop uit je auto te moeten halen (ik weet niet in hoeverre je hem wil INbouwen). Daarnaast zal het sneller gaan dan WIFI, indien je daar gebruik van wou maken.
Tja... maar dan heb je ook een hd bay met firewire nodig.... en die zijn niet echt goedkoop dacht ik...
En aangezien ik voor neit al teveel aan een wifi kaartje kan komen en een van de hd's gewoon los wil kunnen maken, zal et op die manier ook prima gaan

is alleen om zo af en toe een nummertje naar de laptop te gooien... en anders gaat een dvd-rw ook prima natuurlijk
ga binnenkort ff knutselen en laat et wel weten...