Toon posts:

Firewall van mijn router??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik de firewall van mijn sweex router aanzet kan ik maar met 150kbytes downloaden. Als ik de firewall uit zet kan ik met 330kbytes downloaden.

Het probleem is dat ik online game en dan moet ik mijn firewall aanzetten om gebruik te maken van DMZ, anders kan ik geen game server joinen.

Help! Doe ik iets fout??

greetings

• Vincent17
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-05 18:58
Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 14:23:

Het probleem is dat ik online game en dan moet ik mijn firewall aanzetten om gebruik te maken van DMZ, anders kan ik geen game server joinen.
Die zin klopt volgens mij niet, DMZ wil zeggen dat je direct aan het internet hangt zonder firewall ertussen. Ik zou eens proberen om gewoon de poorten open te zetten die de desbetreffende game gebruikt.

Voor de snelheid moet je ff kijken op de fabrikant zijn website, misschien is er een nieuwe firmware voor.

Verwijderd

Topicstarter
Er zitten nog meer computers achter de router. Met dmz kan je 1 ip(van mijn computer) aangeven waar alles gewoon naar doorgestuurd wordt. Dat poort mappen kan ik nie mee over weg heb ik al geprobeerd.

Er is geen nieuwe firmware voor mijn sweex router type LB000020

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 14:38:
Er zitten nog meer computers achter de router. Met dmz kan je 1 ip(van mijn computer) aangeven waar alles gewoon naar doorgestuurd wordt. Dat poort mappen kan ik nie mee over weg heb ik al geprobeerd.

Er is geen nieuwe firmware voor mijn sweex router type LB000020
Het Grote Poortmappingsverhaal

Als iets in de FAQ staat lijkt het me wel dat je er mee overweg zou moeten kunnen right? Heb je er een vraag over kan je natuurlijk altijd nog je probleem hier uitvouwen :)