ervaringen met fuji f710

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• jenk
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:44
Zijn er al mensen die deze camera in het bezit hebben?
Ik wil hem graag kopen, maar heb nog geen gebruikers ervaringen over deze camera kunnen vinden.
Verder vraag ik mij af of het verstandig is om nu nog een 3.1 mp camera te kopen, terwijl de 5 mp camera's vollop te koop zijn.(bijna voor dezelfde prijs)
De voordelen van deze camera zijn dat je er breedbeeld mee kan fotograferen? ( en filmen) en dat er een dockingstation bij zit.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Tip1: staar je niet blind op megapixels, 2 of 3 is voor veel mensen echt zat. 4 of 5MP heb je alleen nodig als je op A2 of groter formaat gaat printen, maar vaak is een goeie cam met 2 of 3 daar zelfs ook al prima voor.

Tip2: http://www.dpreview.com/reviews/fujifilmf700/ Review van de f700, de voorganger van de f710. De cams zijn nagenoeg gelijkwaardig, de f710 heeft wat kleine interne en externe aanpassingen ondergaan, voor de rest dus hetzelfde qua specs.

Tip3: hier kan je gebruikerservaringen met die f700 vinden.

Verder zijn 'ervaringen gevraagd' topics in deze vorm niet de bedoeling in Fotografie, aangezien het normaal de bedoeling is om juist ervaringen ermee te posten, ipv te vragen. Succes :)

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.