Toon posts:

IIyama service ervaringen...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ruim een maand geleden een reparatieformulier ingevuld bij IIyama. Mijn monitor bleek stuk, na hier op dit forum wat assistentie te hebben gekregen bij mijn zoektocht naar het defect.

Ik keurig naar IIyama een mail verzonden voor het melden van dit probleem. Ik kreeg een halve week later een mail terug van wij zullen zo spoedig mogelijk uw monitor vervangen. Dit is al een maand geleden. Wie heeft er nog meer informatie over of ervaringen met IIyama service? Ben benieuwd of ik nog iets kan doen om het proces wat te versnellen?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2004 13:30 ]

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01:20

n00bs

Het is weer Zomer!

Uhm, heb je al gebeld naar het telefoonnummer vermeld op de site of in jouw email alvorens dit topic te open...

Ik heb het vermoeden van niet

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het vermoeden van wel.

Ik heb ze na twee weken gebeld. Kreeg als antwoord dat er nog gezocht werd naar een monitor die qua leeftijd etc. overeenkwam met de mijne, vorige week dinsdag nog een mail gezonden, echter nog geen reactie opgekregen.... Had ik ff in de eerste post motten bijvoegen sorry.... Ff uitgezocht hoelang ik nu precies wacht: 1 maand en 3 dagen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2004 13:21 ]

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-06 00:01

SiGNe

Ook hoi!

Ik denk dat bij Iiyama klagen meer zin zal hebben dan hier klagen.
Gewoon nog een keer bellen, als ze je geen antwoord kunnen geven bel je de volgende dag weer, net zo lang tot ze je helemaal zat zijn en een betere monitor opsturen ;)

Niet?
[Specs]

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01:20

n00bs

Het is weer Zomer!

Ik had dit ook, en heb gewoon elke week 2 maal gebeld. En dit heb ik 3 weken lang gedaan. Werd netjes te woord gestaan en werd ook vermeld dat het type moeilijk leverbaar was. Uiteindelijk heb ik een NIEUWE 455 Pro gekregen voor mijn oude 452 :)
Goede service dus :)

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Verschillende ervaringen met Iiyama maar de laatste paar maanden prima in orde hoor. Vroeger met Teleplan was het wel een ramp.

Het komt alleen nog wel eens voor dat ze er erg lang over doen om de telefoon op te nemen...

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Topicstarter
pfff, ik kom hier niet klagen, ik kom vragen om ervaringen etc. Zelfde als de topic die ik wel is gelezen heb over western digital. Daar heb ik veel aan gehad toen me hdtje kaduk ging. Klagen doe ik idd wel bij IIYAMA, echter hier is toch een plek om ervaringen uit te wisselen. Jammer dat het meteen door sommigen weer zo wordt opgevat.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2004 13:26 ]

Verwijderd

Mijn 19" was ook kapot. Gebeld, dezelfde week nog opgehaald. Kreeg een goede 17" monitor ter vervanging. 1,5 week later had ik men 19" schermpje weer terug. Werkt nu al weer 2 jaar zonder defect. Dus ik weet niet wat er te klagen valt :).
Pagina: 1