Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ervaring met ToPower voedingen

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

• Sappie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-11 20:27

Sappie

De Parasitaire Capaciteit!

Topicstarter
Ik sta op het punt een nieuwe voeding te kopen voor mijn reeds bestelde systeem. In een computerzaak hier dichtbij verkopen ze voedingen van het merk ToPower. Zie link hieronder voor specificaties van de voedingen

http://www.topower.com/pwr_atx12v.html

Volgens mij zijn de specs best ok, maar aangezien ik geen ervaring heb met dit merk en hier er ook nix over te vinden is, vraag ik me af of een voeding van dit merk van enige kwaliteit is.

Iemand er ervaring mee?

Specs | Audioscrobbler

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:20

breinonline

Are you afraid to be known?

Ik heb er geen ervaring mee, maar het lijkt me wel okee als ik het zo bekijk. Ze leveren ook een scala aan onder andere redundant voedingen. Dat zijn toch producten die je alleen maakt als je weet hoe je een voeding moet bouwen. Zowieso zou ik even vragen in de winkel. Hoewel zij je graag de voeding zullen willen verkopen zullen de meeste winkels ook eerlijk melden als er veel klachten over een product zijn of als ze het zelf niets vinden.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• pyro83
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-11 22:51
Eigenlijk hoort deze vraag in 'overige hardware' en daar is met de search en ook met google genoeg over te vinden:

NewbieNeo in "Welke voeding heb ik nodig? Deel 3"
Topower voeding (370 W) ervaring?
verschil tussen goedkope Power Supply en dure?
[rml][ Ervaringen]Computerland voedingen (o.a. 480W)[/rml]
Welke voeding heb ik nodig? Deel 4
http://www.dansdata.com/top420p4.htm

succes met je keuze, volgens zijn het geen slechte voedingen, maar merken zoals enermax of tagan zijn nog altijd beter.

Verwijderd

^ zie boven.
En of die voeding voldoet is afhankelijk van je eissen en hardware. Zie ook Welke voeding heb ik nodig? Deel 4

Kortom, altijd even de naslagwerken (search, Google, Faq's) nalopen zoals ook in de CME Policy en forumFaq staat beschreven.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2004 15:34 ]

Dit topic is gesloten.