Ik ben van plan een Creative Inspire 5.1 5500 set te kopen, en nu wilde ik er natuurlijk ook een goede geluidskaart bij hebben. Deze set wordt geleverd met een decoder kastje.
Ik heb dus even rond zitten kijken, en ik wilde natuurlijk het beste uit die set halen.
Maar nu zag ik een aantal kaarten en ik weet echt niet welke ik moet kiezen.
Moet ik kiezen voor een kaart MET een digitale uitgang, en zoja moet die uitgang optisch zijn, of mag dat ook coax zijn?
Op de site bij Creative staat niet welke kaart aanbevolen wordt namelijk.
De Audigy 2 ZS is 89 euro, opzich een mooie kaart met optische digital out, maar dat is voor 7.1 geluid. Dus ik dacht, betaal ik daar dalijk niet meer voor? Of is het voor deze set noodzakelijk (voor de decoder, dts, digitaal geluid?) een optische digital out te hebben? Of mag het ook coax zijn? (Voor de beste kwaliteit he!).
Ik zie namelijk door de bomen het bos niet meer met al die geluidskaarten.
Hoop dat iemand me kan helpen voor het vinden van de juiste kaart. Bedankt.
Ik heb dus even rond zitten kijken, en ik wilde natuurlijk het beste uit die set halen.
Maar nu zag ik een aantal kaarten en ik weet echt niet welke ik moet kiezen.
Moet ik kiezen voor een kaart MET een digitale uitgang, en zoja moet die uitgang optisch zijn, of mag dat ook coax zijn?
Op de site bij Creative staat niet welke kaart aanbevolen wordt namelijk.
De Audigy 2 ZS is 89 euro, opzich een mooie kaart met optische digital out, maar dat is voor 7.1 geluid. Dus ik dacht, betaal ik daar dalijk niet meer voor? Of is het voor deze set noodzakelijk (voor de decoder, dts, digitaal geluid?) een optische digital out te hebben? Of mag het ook coax zijn? (Voor de beste kwaliteit he!).
Ik zie namelijk door de bomen het bos niet meer met al die geluidskaarten.
Hoop dat iemand me kan helpen voor het vinden van de juiste kaart. Bedankt.