*AMD64 3700+ (CG) +Thermalright XP-120*DFI Lanparty UT Nf250Gb*1024MB G-Skill PC4800 TCCD*PNY 6800Ultra 256MB*Audigy2 ZS*Xerox 17" XShield TFT 16ms.*1x 120Gig Sata Maxtor 8mb*1x 200 Gig WD Sata HD 8Mb*
Verwijderd
Gaat zo te zien denk ik idd niet passen.
Wellicht is alleen passieve koeling genoeg tho? Volgens mij heb ik een paar reviews gelezen die het met passieve koeling prima deden
Wellicht is alleen passieve koeling genoeg tho? Volgens mij heb ik een paar reviews gelezen die het met passieve koeling prima deden
Voor 5 euro heb je ook een zalman passieve northbridge heatsink. Dat lijkt mij op zich wel een nette oplossing. Met een beetje airflow in je kast koel je je nForce 3 chippie dan prima.
En volgens mij kan je die ook nog eens handig en snel bevestigen omdat de K8N platinum van die mounting holes rond de northbridge heeft.
En volgens mij kan je die ook nog eens handig en snel bevestigen omdat de K8N platinum van die mounting holes rond de northbridge heeft.
Verwijderd
Eey NicLord, zou je mijn kunnen prv msg'en ? heb een vraag over de post en kan niets vinden in je profiel.
Verwijderd
Wat is nou een normale waarde voor zo'n chipset? Die van mij zit gemiddeld op zo'n 45 graden. Is dat hoog of normaal?
Deze topic is 4 maanden oud, ik betwijfel of NicLord hem dus nog al te actief volgt...Verwijderd schreef op 12 oktober 2004 @ 15:02:
Eey NicLord, zou je mijn kunnen prv msg'en ? heb een vraag over de post en kan niets vinden in je profiel.
Beetje nutteloze schop dus
Als een user anoniem wil blijven is dat zijn goed recht.
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()