[winxp]JPG Popup progje gezocht

Pagina: 1
Acties:

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021
Het is misschien een beetje rare vraag :P Maar hier op mn stageplaats word binnekort iemand 50 jaar en we hebbe bedacht om dan op zn pc om het half uur ofzow een foto van abraham of iets dergelijks omhoog te laten komen. Nu kan ik wel regelen dat dit via de taakplanner of met iets als een batch bestandje gebeurd, maar dan ziet hij dit en das nou net niet de bedoeling :)

Ik stel me het een beetje voor als een of ander irriterend iets (het plaatje) dat snel 5 seconde op de voorgrond staat en dan weer verdwijnt om na een half uur weer terug te komen O-)

Is er een programma waar je zoiets mee kunt doen? Het moet werken onder winxp. Ik wil het bewust niet doen met een batch bestandje in combinatie met iets als wait.exe dat een bepaald programma na een tijd ops tart. Dit omdat het dan zichtbaar is en omdat het plaatje dan niet verdwijnt na een bepaalde tijd.

Weet iemand hier een oplossing voor of een term waarna ik kan zoeke

Thanx in advance _/-\o_

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-08 15:02

sjaakaq

It might get loud

Je hebt anti-RSI programma's als WorkRave. Die kunnen om de x tijd een bericht pop-uppen (dat je moet rekken oid). Miss. kan je daar een plaatje bijzetten? (ja kan iig instellen dat je het niet kan uizetten)

leoaq.fm // Jeune Loop

• domi235
leokennis schreef op 07 juni 2004 @ 12:37:
Je hebt anti-RSI programma's als WorkRave. Die kunnen om de x tijd een bericht pop-uppen (dat je moet rekken oid). Miss. kan je daar een plaatje bijzetten? (ja kan iig instellen dat je het niet kan uizetten)
Thanx voor je reactie, maar ik kan met dat progje helemaal niks instellen, Er verschint ook geen tekst die te veranderen is

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
ik weet wel dat ik zo'n progje maken kan. Dit houd dus in dat iemand anders het dus beter kan en er waarschijnlijk wel zoiets bestaat ;)

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• pjvandesande
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-08 15:10

pjvandesande

GC.Collect(head);

Ik denk niet echt dat er zo iets op de markt is. Ik weet niet of je de mogelijkheid hebt om het zelf te maken?

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-08 15:02

sjaakaq

It might get loud

-DomiNator- schreef op 07 juni 2004 @ 12:52:
[...]

Thanx voor je reactie, maar ik kan met dat progje helemaal niks instellen, Er verschint ook geen tekst die te veranderen is
Mmm...dan zou je eens andere anti-RSI programma's moeten proberen.

leoaq.fm // Jeune Loop

• domi235
questa schreef op 07 juni 2004 @ 12:53:
Ik denk niet echt dat er zo iets op de markt is. Ik weet niet of je de mogelijkheid hebt om het zelf te maken?
Nee niet echt, er is hier wel iemand die verstand heeft van programmeren, maar das nou net de persoon die 50 wordt :X

• pjvandesande
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-08 15:10

pjvandesande

GC.Collect(head);

-DomiNator- schreef op 07 juni 2004 @ 12:55:
[...]

Nee niet echt, er is hier wel iemand die verstand heeft van programmeren, maar das nou net de persoon die 50 wordt :X
Dat wordt lastig, software requests zijn niet toegestaan. Ik zou is zoeken naar iets bestaans. Maar ik denk dat het er niet zal zijn.

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

BasieP schreef op 07 juni 2004 @ 12:53:
ik weet wel dat ik zo'n progje maken kan. Dit houd dus in dat iemand anders het dus beter kan en er waarschijnlijk wel zoiets bestaat ;)
Je zou het dus ook in Software requests? kunnen vragen (nog redelijk recent topic, ik denk dat er nog geprogged wordt, maar zeker weten doe ik het niet)

-edit-
Al lang niets meer geleverd in dat topic.

[ Voor 7% gewijzigd door Resistor op 07-06-2004 12:59 ]

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-08 20:55

PromWarMachine

Forsaken Archer

Je kan ook zoeken naar zo'n desktop-changer... die om de zoveel tijd je desktop verandert... Als je goed zoekt vind je er misschien een die je elke minuut kan laten wijzigen? ;)

Dividend for Starters

Verwijderd

.

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2023 22:34 ]

• Joe Presto
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Hoi, ik las net je bericht.

mischien heb je wat aan de volgende link:

http://www.rjlsoftware.com/software/entertainment/

de pop-up prank kun je mischien gebruiken, of mischien iets anders. Iig kun je met deze proggies hem pesten.. Suc6, Joe

EDIT:
Ik geloof dat je de 'wav launcher' kan gebruiken voor jpeg pop-ups. Je kan nl. instellen wat geopend wordt.

[ Voor 20% gewijzigd door Joe Presto op 07-06-2004 13:27 ]

• domi235
Joe Presto schreef op 07 juni 2004 @ 13:13:
Hoi, ik las net je bericht.

mischien heb je wat aan de volgende link:

http://www.rjlsoftware.com/software/entertainment/

de pop-up prank kun je mischien gebruiken, of mischien iets anders. Iig kun je met deze proggies hem pesten.. Suc6, Joe

EDIT:
Ik geloof dat je de 'wav launcher' kan gebruiken voor jpeg pop-ups. Je kan nl. instellen wat geopend wordt.
Thanx, die popup prank gaan we gebruiken :) :+

Pagina: 1