Het is misschien een beetje rare vraag
Maar hier op mn stageplaats word binnekort iemand 50 jaar en we hebbe bedacht om dan op zn pc om het half uur ofzow een foto van abraham of iets dergelijks omhoog te laten komen. Nu kan ik wel regelen dat dit via de taakplanner of met iets als een batch bestandje gebeurd, maar dan ziet hij dit en das nou net niet de bedoeling 
Ik stel me het een beetje voor als een of ander irriterend iets (het plaatje) dat snel 5 seconde op de voorgrond staat en dan weer verdwijnt om na een half uur weer terug te komen
Is er een programma waar je zoiets mee kunt doen? Het moet werken onder winxp. Ik wil het bewust niet doen met een batch bestandje in combinatie met iets als wait.exe dat een bepaald programma na een tijd ops tart. Dit omdat het dan zichtbaar is en omdat het plaatje dan niet verdwijnt na een bepaalde tijd.
Weet iemand hier een oplossing voor of een term waarna ik kan zoeke
Thanx in advance
Ik stel me het een beetje voor als een of ander irriterend iets (het plaatje) dat snel 5 seconde op de voorgrond staat en dan weer verdwijnt om na een half uur weer terug te komen
Is er een programma waar je zoiets mee kunt doen? Het moet werken onder winxp. Ik wil het bewust niet doen met een batch bestandje in combinatie met iets als wait.exe dat een bepaald programma na een tijd ops tart. Dit omdat het dan zichtbaar is en omdat het plaatje dan niet verdwijnt na een bepaalde tijd.
Weet iemand hier een oplossing voor of een term waarna ik kan zoeke
Thanx in advance
Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.