Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Verwijderd
(ook voor andere belangstellende!:))
GRZ: Emil
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
Verwijderd
En nu heb ik wel al een blacklight, maar dat ding is 120 cm..gaat dus niet echt passen.
Ik ga binnenkort iets doen met kerstlichtjes in m'n PC..lijkt me ook wel geinig.
Niet?
[Specs]
PSYGHO@HOTMAIL.COM en zet erbij dat je de fotos wilt zien..
gr8nz: Emil
Verwijderd
people.zeelandnet.nl/mijkhol/case
Verwijderd

np
ha ha , oeps, nou komt de aap, het raam zit erachter! en om het metaal; zit KLEM-BIES
(in de zin van BIES=RANDJE) en koop je bij de carroserie zaak voor 5,95 der meter..
daar gaten ingeboord voor het raam, gaten zijn door de klembies en metaal en raam, achter het raam zit het met dopbouten vast (voor afwerking).
waar heb je die rand gehaald??Op vrijdag 22 december 2000 19:03 schreef Alchemy het volgende:
Ik heb de fotos van psygho ff online gezet:
npEnnuh groen ziet er wel cool uit
Nice done. Wat was dat nu van ding dat je erom heb zitten? Om het raam?
mail me ff plz. want ik ga morgen op skivakantie dus zal het niet meer kunnen lezen binnenkort
resettim@hotmail.com
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Zou je ff merken kunnen posten want ik ben dus ook bij de plaatselijke elec.boer geweest maar die had niets.Een neon buisje 30cm lang, helaas geen blauw, die moest nog binnekomen, maar groen, kosten 17,50!! , ach ja er moest wel een trafotje tussen, van 12volt, naar de benodigde spanning van de buis, ook 17,50!! Voor 35,=heb je dus een neonbuisje van 30 cm en een convertertje,niet duur in vergelijking met de autozaak die een had van 8cm voor 50 piek:( eerst wou ik 2 hebben, want op zon trafo konden 2 op, eerst ff 1 voor de test!. WOW! fel
, andere maar teruggebracht!)
alvast thx,
Stealth
beetje oud idd maar boeit nix ik zie het voor het eerst eingelijks
ehh psygho waar zit die elektroboer is assen?? ga ik morgen ook ff heen
Audi A8 W12 6.0
Alle proemn in n drek
Verwijderd
LOL, en nog een antieke ISA geluidskaartOp Thursday 15 March 2001 20:58 schreef Bierkameel het volgende:
Psygho is zeldzaam zie ik nu, je hebt nog 3 ISA kaarten en geeneens PCI
En wees gerust jongens, het is de test pc en daar heb ik idd een wat ouder spul in zitten, maar ook sit is alweer geregeld door een severe update van mijn eigen pc, nu zit er in dat bakje een p3-450 op 558 en maar 1 isa kaartje en dat is de netw.
Ik zal nog wel ff wat fotos plakken hier zodat je zit wat het nu is geworden.

Audi A8 W12 6.0
sorry.. die zit in assen en heet BAAS ELEKTRONICA, maar naar verluid dat je ze bij stuut en bruin (www, geen ide.com wel) goedkoper kan kopen (25,= kompleet) en ze ook goedkoop opsturen.Op Friday 16 March 2001 11:55 schreef delyver het volgende:
waar zit nou die winkel in assen?? ik kan um niet vinden in de goudengids