[WLAN] Probleem Wireless Router -> AccessPoint

Pagina: 1
Acties:
  • 315 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Drak0z
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-02-2015
Voordat je na gaat denken, het probleem is in deze thread al opgelost.. dus het enige waar dit nog handig voor is is een oplossing :)

Dag Luitjes :)
Ik had het idee dat als ik een wireless router EN een wireless accesspoint kocht dat ik de volgende opstelling kon realiseren:

ADSL Modem (Demon met Zyxel modem) -> Wireless Router -> [draadloos] -> Wireless Accesspoint -> Switch -> Meerdere pc's
Maw dat ik een draadloze verbinding van mijn woonkamer (beneden) naar mijn computerkamer (boven) zou creëren en daar al mijn computers via 1 switch naar het AP connectie laten maken met het internet.

Ik heb een Linksys WRT54G (54Mbit wireless router) en een Linksys WAP54G (54Mbit wireless accesspoint) en een Amigo 1Gbit switch (met draadjes :] )

Ik ben nu zover dat ik:
De router goed heb ingesteld met LAN IP adres 192.168.1.1 (als ik er een draadje in prik naar mijn pc toe kan ik zonder problemen internetten)

Mijn accesspoint goed heb in gesteld met LAN IP adres 192.168.1.2 (dat als ik het draadje tussen router en pc verwijder, draadje in mijn switch doe en een draadje van de switch naar het AP ik draadloos de instellingen van de Router (192.168.1.1) kan instellen.

AP staat zo ingesteld:
IP: 192.168.1.2
Subnet: 255.255.255.0
GW: 192.168.1.1

Router als volgt:
LAN:
IP: 192.168.1.1
(GW: 192.168.1.1 niet 100% zeker wat GW betreft, maar moet volgens mij ook niet uitmaken :? )

WLAN encryptie op WEP met 128bits encodering, zelfde key (op positie 1), zelfde kanaal (11)

WAN:
Alles via DHCP (en dit gaat dus ook goed aangezien ik zonder problemen kan internetten als ik een draadje direct van router -> pc trek)

Mijn PC('s) staan alsvolgt ingesteld:
IP: 192.168.1.10x (x is 1-3 .. heb 3 pc's boven)
GW: 192.168.1.2
DNS 1: 192.168.1.1
DNS 2: Primaire Demon DNS server

Het probleem is als volgt:
Ik kan dus WEL pingen naar 192.168.1.1 en krijg respons
Ik kan OOK pingen naar een domein (bv. Google.nl) maar krijg geen respons, de melding is ongeveer: Bezig met pingen naar www.google.nl [ipadres]: Request timed out (x4)
Ook op websites kom ik niet.. Hij ziet wel het juiste ip adres, maar stuurt dus geen data terug.. alleen maar heen

Ik ben er al een paar dagen mee bezig en krijg steeds meer zin om beide dingen gewoon het raam uit te flikkeren en gewoon een gat boren door mijn plafond.. maar eigenlijk vind ik dit ook weer zonde :P

Kan iemand mij vertellen wat ik fout (of niet helemaal goed) doe?

bvd :)

[ Voor 5% gewijzigd door Drak0z op 07-06-2004 19:55 ]

Verwijderd

Ik heb afgelopen week voor het eerst een Wireless netwerk aangelegd.
Het betrof ook een modem van demon en een SMC wireless router (11MBs). In de specs van die router stond dat je 4 poorten (voor UTP) hebt en ook +-250 Pc's wireless kan aansluiten. Volgens mij heb je helemaal niet een router en een accespoint nodig.
Ik heb eerst naslag werk gedaan op onder andere www.weethet.nl
Ten eerste heb je een netwerkkaart nodig om verbinding te maken met je demon modem en dan je macadres te registreren. Daarna leg je een verbinding met je wireless router om datzelfde mac adres in te voeren in je router. Zorg dat je router ingesteld is als PPPOe. Als je vervolgens je pc configureerd, alles op automatisch zet zou internet het moeten doen. Suc6

• Drak0z
Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 11:50:
Ik heb afgelopen week voor het eerst een Wireless netwerk aangelegd.
Het betrof ook een modem van demon en een SMC wireless router (11MBs). In de specs van die router stond dat je 4 poorten (voor UTP) hebt en ook +-250 Pc's wireless kan aansluiten. Volgens mij heb je helemaal niet een router en een accespoint nodig.
Ik heb eerst naslag werk gedaan op onder andere www.weethet.nl
Ten eerste heb je een netwerkkaart nodig om verbinding te maken met je demon modem en dan je macadres te registreren. Daarna leg je een verbinding met je wireless router om datzelfde mac adres in te voeren in je router. Zorg dat je router ingesteld is als PPPOe. Als je vervolgens je pc configureerd, alles op automatisch zet zou internet het moeten doen. Suc6
Je hebt an sich gelijk, ik heb niet per sé dat accesspoint nodig, ik kan ook per pc een wireless kaartje kopen
Maar wat ik wil, omdat ik in alle 3 de pc's een gbit kaartje heb zitten, is één draadloze verbinding van beneden naar boven naar het gbit switchje en vanaf de switch alle pc's aansturen
ik VIND ook dat het moet lukken :P
Maar idd, ik heb eerst mijn pc direct op mijn zyxel modem gehad (via de 100mbit poort die op mijn moederbord (Asus A7N8X DeLuxe) onboard zit) om het macadres te registreren, dit heb ik ook via de optie 'clone macadres' in de router gezet. Ik heb dus ook helemaal geen problemen als ik via een draadje Router -> Uplinkpoort van de Switch een connectie probeer te maken.. ik kan gewoon alles doen.. msn, irc, usenet, etc etc :)
Alleen zodra ik het draadje er tussen weg haal en verbinding probeer te maken via AP .. gaat er iets niet goed :\

Verwijderd

Ok waarom niet gewoon een utp kabel naar je router? Een wireless bridge moet ook kunnen moet je ervoor zorgen dat de AP als bridge functioneerd en geen DHCP uitgeeft. Hoe je dit precies in moet stellen weet ik niet.

• Drak0z
Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 13:01:
Ok waarom niet gewoon een utp kabel naar je router? Een wireless bridge moet ook kunnen moet je ervoor zorgen dat de AP als bridge functioneerd en geen DHCP uitgeeft. Hoe je dit precies in moet stellen weet ik niet.
Ik heb ook een draadje naar mijn router
Mijn router staat 10cm van mijn modem af, het AP wil ik dus gebruiken ter vervanging van een 15meter utp kabel door mijn huis van router naar switch...
Ik heb mijn AP voor zover ik weet niet ingesteld als bridge (want die optie kon ik nergens vinden?) maar ik laat hem inloggen op mijn Router.. en blijkbaar werkt dit ook semi.. aangezien ik wel draadloos op de router kan komen... maar slechts voor de helft op internet :?

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-05 16:24
Gaat niet lukken, Ap is om meerdere clients aan elkaar te koppelen, niet om een wireless signaal van je wireless router op te pikken en verder te versturen.

Wat je nodig heb is een bridge, of een Ap die in bridge modus kan fungereren, die kan een wireless signaal van de router oppikken, en verder versturen.

Een Ap is simpel weg een apparaat wat een netwerkje tussen meerdere computers kan maken, (draadloos), die je vervolgens met een kabeltje aan je router hangt.

• Icey
~~~ = wireless
--- = kabeltje

code:
1
2
1) 
Wireless Router  ~~~ Wireless Accespiont --- Switch --- Pc's

code:
1
2
2)
(Wireless Router) --- switch --- Pc's

code:
1
2
3)
Wireless router --- Accespiont ~~~ Pc's

Oplossing 1 werkt niet, dat is wat jij probeerd, oplossing 2 en 3 kunnen wel maar is niet wat jij bedoeld... (en 3 is erg dubbelop ;))

Wat jij moet hebben is:

code:
1
Wireless Router ~~~ Bridge --- Switch --- Pc's

[ Voor 31% gewijzigd door Icey op 07-06-2004 15:13 ]

• Drak0z
Icey schreef op 07 juni 2004 @ 15:11:
~~~ = wireless
--- = kabeltje

code:
1
2
1) 
Wireless Router  ~~~ Wireless Accespiont --- Switch --- Pc's

code:
1
2
2)
(Wireless Router) --- switch --- Pc's

code:
1
2
3)
Wireless router --- Accespiont ~~~ Pc's

Oplossing 1 werkt niet, dat is wat jij probeerd, oplossing 2 en 3 kunnen wel maar is niet wat jij bedoeld... (en 3 is erg dubbelop ;))

Wat jij moet hebben is:

code:
1
Wireless Router ~~~ Bridge --- Switch --- Pc's
Dit zijn de antwoorden waar ik wat aan heb.. dankje :)
Wat ik alleen nog niet snap is waarom, in opstelling 1, ik wel semi naar buiten kan pingen in de zin van een ip adres krijgen en mijn router dus ook wireless kan instellen... blijkbaar gaat dat wel goed ofzo :?
Maargoed.. bridge heb ik dus nodig ipv AP ... of kan mijn AP ook als bridge functioneren? (zit op 't werk dus heb even niet de middelen om het volledig uit te kunnen zoeken :\ )
De manier waarop ik nou werk is idd optie 2.. maar dat wil ik niet want ik wil die verdraaide paar kabels weg hebben :] (yay woordgrap \o/ )

[ Voor 3% gewijzigd door Drak0z op 07-06-2004 15:26 ]

• Icey
Sommige APs kunnen in bridge modus werken, de SpeedTouch 170 bijvoorbeeld, dat is een AP met repeater (grotere afstanden) en bridge functie.

De Linksys wap54g Supports Wireless Bridging, MAC Address Filtering, and Event Logging staat er in de product sheet:

ftp://ftp.linksys.com/datasheet/wap54g_ds.pdf

Hier is de manual ftp://ftp.linksys.com/pdf/wap54g_ug.pdf

Daarin staat:

SETTING THE AP MODE:
The Access Point offers two modes of operation: Access Point and Wireless
Bridge. For all bridging modes, make sure the channel, SSID, and WEP key settings
are the same.
• Access Point - The operational mode is set to Access Point by default. This
connects your wireless PCs to a wired network. In most cases, no change is
necessary.
• Wireless Bridge - If you are trying to make a wireless connection between
two or more wired networks, as shown in Figure 6-7, select Wireless
Bridge. This mode connects two physically separated wired networks with
two access points.
To configure a Wireless Bridge environment, click Wireless Bridge and
enter the LAN MAC address of the remote access point in the Remote
Wireless Bridge’s LAN MAC Addresses field. The remote access point also
needs to be set up as a Wireless Bridge.
Note: All devices on each wired network must be connected through a hub
or switch.
Click the Apply button to apply your changes or Cancel to cancel your
changes. If you require online help, click the Help button.

Zie daar het antwoord, tabblad 'AP mode' zet je hem op bridge.

• Drak0z
Icey schreef op 07 juni 2004 @ 15:29:
Sommige APs kunnen in bridge modus werken, de SpeedTouch 170 bijvoorbeeld, dat is een AP met repeater (grotere afstanden) en bridge functie.

De Linksys wap54g Supports Wireless Bridging, MAC Address Filtering, and Event Logging staat er in de product sheet:

ftp://ftp.linksys.com/datasheet/wap54g_ds.pdf

Hier is de manual ftp://ftp.linksys.com/pdf/wap54g_ug.pdf

Daarin staat:

SETTING THE AP MODE:
The Access Point offers two modes of operation: Access Point and Wireless
Bridge. For all bridging modes, make sure the channel, SSID, and WEP key settings
are the same.
• Access Point - The operational mode is set to Access Point by default. This
connects your wireless PCs to a wired network. In most cases, no change is
necessary.
• Wireless Bridge - If you are trying to make a wireless connection between
two or more wired networks, as shown in Figure 6-7, select Wireless
Bridge. This mode connects two physically separated wired networks with
two access points.
To configure a Wireless Bridge environment, click Wireless Bridge and
enter the LAN MAC address of the remote access point in the Remote
Wireless Bridge’s LAN MAC Addresses field. The remote access point also
needs to be set up as a Wireless Bridge.
Note: All devices on each wired network must be connected through a hub
or switch.
Click the Apply button to apply your changes or Cancel to cancel your
changes. If you require online help, click the Help button.

Zie daar het antwoord, tabblad 'AP mode' zet je hem op bridge.
:>
Ik heb mijn 'AP mode' nu dus staan op iets van erm.. dat ie bij de router moet inloggen... zal zodra ik vrij eens hem op bridge proberen te zetten.. als het lukt moet je me ff je adres geven, dan stuur ik een kratje bier je richting op :)

• Drak0z
BTW, als ik de manual doorlees zie ik toevallig dat ze firmware versie 1.03 gebruiken... vanaf versie 2.x heeft dit AP meer opties die in te stellen vallen.. en dus ook de optie om in te loggen bij een ander wireless netwerk... maargoed, zodra ik thuis ben post ik ook wel wat screenies :)

• Icey
Woei :P.

Ipv de verzendkosten van een krat bier mag je er ook over na denken om een klein bedrag over te maken op Bankrekeningnummer 87.90.06.781 t.n.v. Henzen Runners p/a Van Bennekomweg 23, 3941 RG Doorn

De henzenrunners is een team van de Roparun, De Roparun is de langste non-stop estafetteloop ter wereld, van Rotterdam naar Parijs: het is een unieke hardloopwedstrijd, met een even uniek doel:

"trachten leven toe te voegen aan de dagen, waar geen dagen meer kunnen worden toegevoegd aan het leven".

De stichting roparun verzameld geld (vorig jaar 2,5 miljoen) om kinderen met kanker, toch een waardig leven te kunnen geven. Mijn vader heeft 2 weken geleden voor de 3e keer de roparun gerend, als je meer wilt lezen over ons team, of de roparun kan je eens kijken op:

www.roparun.nl (de stichting)
http://www.henzenrunners.netmenu.nl (ons team)

Of op de website die ik aan het maken ben (eg, ipv microsoft frontpage netjes met kladblok, semi html valid, geen banners etc etc) op www.i-cey.net/hr/

:)

• Drak0z
Icey schreef op 07 juni 2004 @ 15:40:
Woei :P.

Ipv de verzendkosten van een krat bier mag je er ook over na denken om een klein bedrag over te maken op Bankrekeningnummer 87.90.06.781 t.n.v. Henzen Runners p/a Van Bennekomweg 23, 3941 RG Doorn

De henzenrunners is een team van de Roparun, De Roparun is de langste non-stop estafetteloop ter wereld, van Rotterdam naar Parijs: het is een unieke hardloopwedstrijd, met een even uniek doel:

"trachten leven toe te voegen aan de dagen, waar geen dagen meer kunnen worden toegevoegd aan het leven".

De stichting roparun verzameld geld (vorig jaar 2,5 miljoen) om kinderen met kanker, toch een waardig leven te kunnen geven. Mijn vader heeft 2 weken geleden voor de 3e keer de roparun gerend, als je meer wilt lezen over ons team, of de roparun kan je eens kijken op:

www.roparun.nl (de stichting)
http://www.henzenrunners.netmenu.nl (ons team)

Of op de website die ik aan het maken ben (eg, ipv microsoft frontpage netjes met kladblok, semi html valid, geen banners etc etc) op www.i-cey.net/hr/

:)
Wat jij liever hebt natuurlijk :)

Maar ik zal eerst maar eens doorgaan met werken, anders heb ik straks een heel ander probleem :P

• Drak0z
Goed.. eenmaal thuis gekomen ga ik nu de AP op Bridge zetten.. de Router heeft geen bridge optie :? (althans, nog niet kunnen vinden.. dus eerst kijken of het zo lukt :P )

• Drak0z
Ok
AP ingesteld als Bridge met het juiste MAC adres van de Router,
IP van AP is nogsteeds 192.168.1.2
IP van Pc1 ingesteld op 192.168.1.100 met als GW 192.168.1.2 en als pri dns 192.168.1.1
Bij pingen naar google.nl gebeurt het volgende:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
ping www.google.nl

Pingen naar www.google.akadns.net [66.102.9.104] met 32 byte gegevens:

Time-out bij opdracht.
Time-out bij opdracht.
Time-out bij opdracht.
Time-out bij opdracht.

Ping-statistieken voor 66.102.9.104:
    Pakketten: verzonden = 4, ontvangen = 0, verloren = 4
    (100% verlies)

Maar naar bijv 192.168.1.1 kan ik wel pingen (terwijl er dus geen draad zit tussen AP en Router, noch tussen PC1 en router) dus het lijkt me dat ik het goed ingesteld heb :?

Als ik mijn kabeltje weer in mijn switch doe, GW terug zet naar 192.168.1.1 krijg ik bij pingen naar google:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
ping www.google.nl

Pingen naar www.google.akadns.net [216.239.59.104] met 32 byte gegevens:

Antwoord van 216.239.59.104: bytes=32 tijd=43 ms TTL=243
Antwoord van 216.239.59.104: bytes=32 tijd=41 ms TTL=243

Ping-statistieken voor 216.239.59.104:
    Pakketten: verzonden = 4, ontvangen = 4, verloren = 0
    (0% verlies).De gemiddelde tijd voor het uitvoeren van één bewerking in mill
iseconden:
    Minimum = 41ms, Maximum = 43ms, Gemiddelde = 42ms

Ik begin steeds meer de neiging te krijgen eea naar buiten te tiefen :\

• Icey
Ping eens naar 66.102.9.104 ipv naar google. Als je wireless verbonden bent.

Als het niet werkt start ik photoshop op, en ga ik de situatie eens schetsen voor duidelijkheid ;)

• Drak0z
Afbeeldingslocatie: http://www.drake.nl/got/linksysap.jpg

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
C:\Documents and Settings\Peter>ipconfig /all

Windows IP-configuratie

Host-naam  . . . . . . . . . . . .: tiamat
        Primair DNS-achtervoegsel. . . . .:
        Knooppunttype: . . . . . . . . . .: onbekend
        IP-routering ingeschakeld. . . . .: nee
        WINS-proxy ingeschakeld . . . . . : nee

Ethernet-adapter LAN-verbinding 2:

Verbindingsspec. DNS-achtervoegsel:
        Beschrijving . . . . . . . . . . .:
          NVIDIA nForce Networking Controller
        Fysiek adres. . . . . . . . . . . : 00-04-4B-80-80-03
        DHCP ingeschakeld:. . . . . . . . : nee
        IP-adres. . . . . . . . . . . . . : 192.168.1.100
        Subnetmasker. . . . . . . . . . . : 255.255.255.0
        Standaardgateway. . . . . . . . . : 192.168.1.2
        DNS-servers . . . . . . . . . . . : 192.168.1.1
                                            194.159.73.137

Afbeeldingslocatie: http://www.drake.nl/got/pingstats.jpg

Sorry voor layout fsckup :]

• Icey
Zet hem eens op AP client (2e optie), en dan het macadres erin van je wireless router.

hmm, zie nu die note eronder staan... als je hem op bridge of Ap client zet werkt hij enkel samen met eenzelfde Accespiont...

Met andere woorden, volgens mij gaat het met die ap van jou niet helemaal lukken 8)7

Ik begin er steeds minder van te begrijpen... als jij pingt met wireless naar google zet de dns wel google om in het ipadres 8)7 . Stel als gateway je router eens in ipv je ap... dus 192.168.1.1 ipv x.x.x.2

[ Voor 91% gewijzigd door Icey op 07-06-2004 19:25 ]

• Drak0z
Icey schreef op 07 juni 2004 @ 19:20:
Zet hem eens op AP client (2e optie), en dan het macadres erin van je wireless router.

hmm, zie nu die note eronder staan... als je hem op bridge of Ap client zet werkt hij enkel samen met eenzelfde Accespiont...

Met andere woorden, volgens mij gaat het met die ap van jou niet helemaal lukken 8)7
En waarom zie ik dat ook pas wanneer jij dat zegt? :\
Wireless repeater vindt ie wel ok blijkbaar? Maar daar he bik niets aan want er hoeft geen wireless signaal gerepeat te worden
En ik had hem in eerste instantie staan op AP Client.. en toen deed ie precies hetzelfde
Maar die sidenote snap ik niet helemaal, want 'will only communicate' hoort volgens mij te zeggen dat ie helemaal geen data kan versturen als je het wel probeert... terwijl ik toch wel degelijk op 192.168.1.1 (Router) kan komen zonder dat er een draadje heen ligt... 8)7

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:06

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

TS, volgens mij ben jij de eerste die zoveel informatie in zijn begin topic zet... ga even verder lezen... en misschien kan ik zo even helpen :)

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• Icey
Drak0z schreef op 07 juni 2004 @ 19:25:
[...]
terwijl ik toch wel degelijk op 192.168.1.1 (Router) kan komen zonder dat er een draadje heen ligt... 8)7
Stel als gateway op je pc je router eens in ipv je ap... dus 192.168.1.1 ipv x.x.x.2!!!

• Drak0z
The Real Falcon schreef op 07 juni 2004 @ 19:29:
TS, volgens mij ben jij de eerste die zoveel informatie in zijn begin topic zet... ga even verder lezen... en misschien kan ik zo even helpen :)
Hoe meer info hoe duidelijker leek me ;)

• Drak0z
Icey schreef op 07 juni 2004 @ 19:29:
[...]

Stel als gateway op je pc je router eens in ipv je ap... dus 192.168.1.1 ipv x.x.x.2!!!
Met deze opmerking heeft u een kratje bier verdient meneer :D
Het werkt gewoon... Waarom heb ik dat niet eerder geprobeert? :o

• Drak0z
Maargoed, voor de volgende persoon die er niet uit komt met een Linksys WAP54G en een Linksys WRT54G:

Eerst via een draadje je Router instellen,
Daarna via een draadje je Accesspoint instellen en zorgen dat je accesspoint op BRIDGE (!!!!!!!!) staat
Daarna draadje verwijderen en internetten maar :]

• Icey
Yeah, 1 - 0 voor Icey, ik vond het al zo vreemd... je dns server werkte prima, want die zetten google.com om in het ipadres... Maar data heen en weer homaar, toen zg ik opeens dns op 1 staan, en gateway op 2 yeah :P

• Drak0z
Icey schreef op 07 juni 2004 @ 19:36:
Yeah, 1 - 0 voor Icey, ik vond het al zo vreemd... je dns server werkte prima, want die zetten google.com om in het ipadres... Maar data heen en weer homaar, toen zg ik opeens dns op 1 staan, en gateway op 2 yeah :P
Mjah.. ik had hem eerst op AP Client staan (was de enige waarmee ik ook maar enigszins een verbinding leek te krijgen naar mijn router toe) en dan MOEST ik mijn GW op .2 zetten om bij mijn router (.1) te komen.. dus daarom ging ik ervanuit dat de GW op .2 goed was... blijkbaar niet :D

• Falcon

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Nog 1 klein iets wat me opvalt in je configuratie;

- Op je router heb je voor je interne netwerk als GW 192.168.1.1 volgens mij is dit een onnodig gegeven. Je hebt volgens mij geen gateway na binnen nodig. Of zit ik nou fout te denken?

Vast :P :)

Oeps te laat :*)

[ Voor 5% gewijzigd door Falcon op 07-06-2004 19:39 ]

• Drak0z
The Real Falcon schreef op 07 juni 2004 @ 19:38:
Nog 1 klein iets wat me opvalt in je configuratie;

- Op je router heb je voor je interne netwerk als GW 192.168.1.1 volgens mij is dit een onnodig gegeven. Je hebt volgens mij geen gateway na binnen nodig. Of zit ik nou fout te denken?

Vast :P :)
Ik weet het niet, maar ik ga er ook niet meer aan zitten.. het werkt :P

• Falcon

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Haha... nou in ieder geval veel plezier er mee! :)

• Drak0z
The Real Falcon schreef op 07 juni 2004 @ 19:40:
Haha... nou in ieder geval veel plezier er mee! :)
thx voor de moeite van het doorlezen van het begin topic :P

Nog 1 ding, kan ik ook de topic titel veranderen? ivm het helpen van evt andere GOTters, en het besparen van GOTters' tijd met de mededeling dat het al opgelost is en dat ze dus niet de hele thread door hoeven te lezen? :P

[ Voor 34% gewijzigd door Drak0z op 07-06-2004 19:46 ]

• Icey
Klik naast je eigen topic op:

Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif

Dan kan je je post edditen, zet op de eerste regel dat het opgelost is, maar laat de rest gewoon staan, anders ziet iemand ooit wel de oplossing, maar niet het probleem ;).

Titel change kan je aanvragen met Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif

• Drak0z
*knip* oeps

[ Voor 100% gewijzigd door Drak0z op 07-06-2004 19:54 ]

Pagina: 1