Toon posts:

Pentium 2-400MHz uit een Fujitsu bak

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Met een redelijk koellichaam en GEEN ventilator (kan er ook niet netjes op). Kan ik deze nu veilig gebruiken of hebben die fujitsu desktops een speciaäl "luchtdoorstromingskanaal"
Zou wel leuk zijn om zonder vin te gebruiken

Verwijderd

bind er gewoon met tairips een 8x8 koeler op :)

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 28-08 12:02
Mijn pa heeft een gateway P2 350 ook zonder cooler. En een vrij normaal coollichaam. Maar daar hangt een soort slurf boven die verse lucht wegzuigd (of blaast dat weet ik ff niet). Dus ik denk dat het niet smart is om gewoon in een normale kast te stoppen zonder cooler.
* Martin Sturm is bang dat je er dan maar kort plezier aan beleeft

Verwijderd

Topicstarter
mmmmm, 1 ding scheelt, ik heb m GEHAD voor noppes:):):) maar ik rag er wel een fannetje op, prop m op een lowlife PCCHIPS mobo wat ik heb liggen (was maar 15 piek)met 1 isa en 1 pci slot.(verder alles onboard en ik heb die vga en audio brackets niet)
Linux :):):):)

Verwijderd

tssssssk hoe verkracht ik een p2-400 ;)

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-08 10:36
je kan gewoon met wat superplakkie een fannetje erop lijmen.

ik ken ook iemand met zo'n proc zonder cooler, met alleen een (gigantisch) coollichaam, en die heeft er gewoon een cooler op gelijmd... werkt perfect

• MXL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-05 08:17

MXL

Het meerendeel van de compaq's met PII en PIII hebben ook geen fan, sterker nog ze hebben in de hele computer geen enkele fan. In computerland ook niet trouwens