Mijn Jamo power 160r bass speakers zijn kapot, de ophangrand is volledig vergaan. Ik heb al gezocht en kwam telkens uit op het repareren van de ophangrand, maar dit kost €70 per speaker, dit heb ik niet over voor die boxen.
Nou wil ik graag nieuwe speakers (10 inch) in de box gaan zetten. Ik heb al bij conrad gekeken, genoeg 10 inch speakers maar welke moet ik nou hebben. Met de search heb ik al gevonden dat ik moet letten op het aantal ohm en sensitivity. Verder erop letten dat de speaker een beetje bij de tweeter past en bij de inhoud van de box.
Dat eerste gaat wel lukken want ik kan zo zien hoeveel ohm de box is en wat de sensitivity is, maar die andere 2
Kan iemand me daarbij helpen, want ik heb geen idee hoe dat uit te zoeken.
specs van de box:
sinus: 100 W
muziek: 160 W
freq: 25 - 20.000 hz
sensitivity: 1,4W/96 dB/ 1m
impedance: 4-8 ohm
Nou wil ik graag nieuwe speakers (10 inch) in de box gaan zetten. Ik heb al bij conrad gekeken, genoeg 10 inch speakers maar welke moet ik nou hebben. Met de search heb ik al gevonden dat ik moet letten op het aantal ohm en sensitivity. Verder erop letten dat de speaker een beetje bij de tweeter past en bij de inhoud van de box.
Dat eerste gaat wel lukken want ik kan zo zien hoeveel ohm de box is en wat de sensitivity is, maar die andere 2
Kan iemand me daarbij helpen, want ik heb geen idee hoe dat uit te zoeken.
specs van de box:
sinus: 100 W
muziek: 160 W
freq: 25 - 20.000 hz
sensitivity: 1,4W/96 dB/ 1m
impedance: 4-8 ohm