Toon posts:

Redirect W2K3 Server (UK) & W2K Cliënts (NL)

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Helaas, voordat ik antwoord kon geven op een reply, kwam er een mooi slotje op mijn topic. Daarom zal ik toch een nieuwe topic moeten openen, om toch iets duidelijker te zijn.

Het redirecten naar een folder lukt wel, en is geen probleem.

In de profile, gaat de W2k Client zoeken naar het onderdeel Bureaublad, maar in de server heet dit dus Desktop. Daar gaat t fout.

AUB, geen slotje nu _/-\o_

Als jij een andere reden kan geven, waarom er niet geredirect wordt, mag je t me vertellen. In de profile staat dit aan gegven, maar er gebeurd dus nix, en volgens mij komt dit door de taal verschil.

Verwijderd

Topicstarter
Hier gaat t over:

Ik heb een Netwerk. In dat netwerk wil ik een nieuwe server plaatsen, een W2K3 Server UK. Maar er is een probleem. De cliënts zijn Nederlands (W2K) en de server is Engels. Dit gaat ongetwijfelt problemen geven met redirecten.

Voorbeeld: Het bureaublad, in de server heet dit Desktop, en op de Cliënt heet dit Bureau blad. Gevol: hij kan dit niet redirecten.

Is er iemand bekent met dit probleem?? weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

De reden dat ik geen nederlandse server wil, is dat de cliënts, tzt, over gaan stappen op WinXP UK, maar dat is pas in een later stadium. De server wordt eerst overgezet, en pas volgend jaar kan ik de cliënts doen.

Hopelijk is er iemand die mij dus kan vertellen, hoe je kan redirecten tussen Engelse server, en Nederlandse Cliënts.

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Je wilt een nieuwe server plaatsen, oftewel, je hebt hem nog niet en Koffie heeft dus gelijk dat je het eerst maar moet testen want het levert helemaal geen problemen op want die server doet niks.

Als je nou eerst eens leest wat er gezegd wordt!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12:55

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Wat heeft je servers desktop nu te maken met het bureaublad van je clients.. Helemaal niets.

Als jij je special folders wilt redirecten vanuit een policy, dan maakt het niet uit dat het in de policy desktop heet en op de clients bureaublad.

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet hem nog plaatsen ja, maar ik heb ehm nu hier staan om te testen. Pas als de server goed geconfigureerd is, kan ik ehm pas plaatsen.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:56

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Zucht , lees nu eens duidelijk mijn sluitmessage, en de tips hierboven.

Als ik een proggel schrijf, en ik zeg "Zoek file X in de SystemDir van windows" dan maakt het toch ook geen ruk uit of deze "Winnt" , "Windows" "HoerenOS" of "Ramen" heet :?

Idem met profile.
Maak romaing profiles aan, je user logd aan en de meuk wordt gecreerd.
Als jij dan een policy hebt dat "redirect Dekstop folder to H:\Redirected Desktop" dan werkt dat.
Je geeft namelijk niet een specifieke folder op om te redirecten, maar een speciale system folder.

Tenzij je mij keihard kan laten zien dat ik het mis heb, en je server dus de mist in gaat, wil ik hier geen nieuw topic meer over zien.

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.