mobiel bellen in Belgie met Nederlandse provider

Pagina: 1
Acties:
  • 484 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• bebopper
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12 18:16

bebopper

I'm an absolute beginner...

Topicstarter
Ik woon op de Nederlands/Belgische grens en heb een Nederlands Vodafone abo. Nu vroeg ik me af als ik een Belgisch mobiel ga bellen, kan ik dan beter via het Nederlandse Vodafone netwerk bellen of via een ander (bvb Proximus of Base) Belgisch netwerk. Scheelt me dit nog in prijs? Als ik via een Belgisch netwerk bel... betaal ik dan nationale kosten en via het NL-Vodafone netwerk internationaal?

Hoop dat het bovenstaande verhaal nog een beetje duidelijk is ;)

• cûora
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09-2024
bebopper schreef op 07 juni 2004 @ 10:04:
Ik woon op de Nederlands/Belgische grens en heb een Nederlands Vodafone abo. Nu vroeg ik me af als ik een Belgisch mobiel ga bellen, kan ik dan beter via het Nederlandse Vodafone netwerk bellen of via een ander (bvb Proximus of Base) Belgisch netwerk. Scheelt me dit nog in prijs? Als ik via een Belgisch netwerk bel... betaal ik dan nationale kosten en via het NL-Vodafone netwerk internationaal?

Hoop dat het bovenstaande verhaal nog een beetje duidelijk is ;)
Ik zou zeggen dat je bij allebei internationaal belt? Omdat het via een belgisch netwerk roaming is.
Dan is het de vraag wat duurder is bij vodafone: roaming in belgie of vanuit NL naar belgie bellen, ik denk roaming, maar kijk eens op de site daar staat het vast.

Verwijderd

edit: verkeerd gelezen :X

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2004 11:21 ]

• wokkie15620
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-11-2023
Via Belgische netwerkbellen is het duurste. Kosten voor het bellen van een NEderlandse mobiel naar een Belgische heb je zowiezo. Als je roamt via een belgische provider komen daar de kosten voor het roamen nog bij.

Verwijderd

Als je nu gewoon het nederlandse netwerk op de hoogste prioriteit zet, bel je altijd automatisch met dat netwerk.