PA (pentAlpha)

Pagina: 1
Acties:

• Eastern
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-08 11:59
Ik heb van de zomer mijn Duron:) gekocht bij hard-ware.nl en daarbij een cooler.

Nu heb ik vandaag eens zitten kijken naar de fan, en daar staan pentAlpha op. Op het doosje waar hij inzat (blauw, met witte en gele strepen) staat nog een nummer: APSK0138. Is dit nou echt een leuke cooler of niet? Ik heb er maar fl. 25,- voor betaald. Hij zou tot 1,2ghz kunnen coolen volgens hard-ware.nl

Wie weet het8-)

• Eastern
No body?

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:19

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Ik heb die hsf ook gehad, ging tot 900 MHz met mijn T-bird 800, Alpha/Delta die ik nu heb doet 1 GHz en nog kouder dan die ouwe ook:D
Oude heatsink is nu btw ingekort tot 1 cm hoog en zit (met 6 cm fan>:)) op m'n Vipertje 770:P

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• Eastern
HSF?

Maar is dit nu een echte Alpha of niet?
Hij maakt wel veel herrie:( vind ik8-)

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:19

Demo

Probleemschietende Tovenaar

hsf = heatsink/fan
helaas issut geen echte Alpha heatsink

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• Eastern
Alleen Alpha fan?

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-08 17:05
Nou ik heb diezelfde koeler, ook van hard-ware.nl. Ik heb hem vervangen voor een GlobalWin FOP32-1 en die doet het maar marginaal beter. Ook met een Delta AFB 60HP op die GlobalWin (in feite is dat dan dus zo'n beruchte FOP38 geworden) is de performance niet echt schokkend beter.

Nu las ik hier ergens op tweakers.net mensen die heel erg in hun sas waren dat ze exact deze PentAlpha op de HCC hadden gekocht (voor 50 piek), en enorm tevreden waren met de prestaties ervan. Het is geen 'echte' Alpha, maar de performance is voor die 25 piek uitzonderlijk goed, zoals ook deze review bewijst: www.ocshoot.com/pentalpha138c.htm

Het exacte typenummer van je koeler is trouwens APSK0138-C, en hij is geproduceerd door JustCooler (www.justcooler.com)

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

• Eastern
Hij is inderdaad goed. Bedankt voor de info.:)
Pagina: 1