I think there is a world market for maybe five computers ... six tops. Thomas Watson, chairman IBM, 1943
Verwijderd
ja, precies, dat heeft ik nou ook!!!
ik heb windoos 98 2nd edition, is er ook niets iets wat ik ertegen kan doen?
ik heb windoos 98 2nd edition, is er ook niets iets wat ik ertegen kan doen?
Druk 'ns Ctrl+Alt+Del en kijk 'ns alle lopende programma's af. En dan 'n beetje proberen, dan vind je vanzelf 't programma dat loopt te fucken, waardoor het afsluiten niet goed gaat.
Meestal is 't OSA (Office Opstarten) of FindFast (Office snelzoeken). Die kun je allebei zo uit StartMenu/Opstarten verwijderen zonder enige schadelijke gevolgen.
Suc6
Tony
Meestal is 't OSA (Office Opstarten) of FindFast (Office snelzoeken). Die kun je allebei zo uit StartMenu/Opstarten verwijderen zonder enige schadelijke gevolgen.
Suc6
Tony
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b
Verwijderd
Misschien een onnnodige posting,
Maar kijk eens in msconig
Naar start uitvoeren type in
msconfig
en je hebt een overzichtje wat je allemaal
kan uitschakelen.
Kun je ook weer meer systeembronnen vrijmaken
Altijd goed!
Maar kijk eens in msconig
Naar start uitvoeren type in
msconfig
en je hebt een overzichtje wat je allemaal
kan uitschakelen.
Kun je ook weer meer systeembronnen vrijmaken
Altijd goed!
Ik had dat probleem dus ook, maar ik kreeg het vlak nadat ik tweaki voor powerusers had geuninstalled. Ik tweaki weer geinstalleerd en waarden aangaande shut down verandert en sindsdien gaat ie gewoon in shutdown. Strange!!
Er is een shutdown patch voor 98SE beschikbaar die dit soort problemen moet oplossen... als je er dan nog last van hebt kan het ook aan je firewall liggen ( echt waar )ik heb nl. zonealarm en een kabelmodem en het wil wel eens zo zijn dat ie nog steeds blijft hangen op het shutdown scherm als ik em afsluit. Als ik het opnieuw doe met zonealarm uit heb ik er geen last meer van .... raaar? o ja, die patch staat hier: http://www.microsoft.com/windows98/downloads/corporate.asp
aAarGhh
Het verwijderen en opnieuw aanmaken van eerder genoemde registry key did the trick !
Bedankt voor alle suggesties !
-=Arjan=-
Bedankt voor alle suggesties !
-=Arjan=-
I think there is a world market for maybe five computers ... six tops. Thomas Watson, chairman IBM, 1943
Pagina: 1