Toon posts:

video bestand met meerdere audio tracks

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ben me nu al een dik uur me helemaal suf aan het zoeken op verschillende forums over hoe tussen meerdere audio tracks van een film kunt wisselen. het zal vast iets heel erg voor de hand liggends zijn anders had ik er vast wel iets over gevonden, maar dat is dus niet.

ik heb een avi file die ik afspeelde maar ik kreeg een audio track met commentaar van de regiseur. ik heb met Gspot gecheck (prog net gevonden via dit forum) en er zitten idd twee tracks. een AC3 en een MPEG-1 Layer 3.

als ik het bestand in mediaplayer 9 afspeel krijg ik dus een van de twee maar niet degene die ik wil hebben. dus ik denken dat moet je vast wel ergens kunnen zeggen welke track je wilt en daar liep ik een beetje vast, dus ik proberen of dat je dat misschien bij de codecs moet instellen, maar daar werd ik ook niet veel wijzer van.

ik heb Divx, Xvid, AC3 codec geinstalleerd (allen de laatste versie die ik kon vinden) en ook ffdshow (ik weet het is een beetje dubbel)

kan iemand mij helpen, zonder mij heel hard uit te lachen. het zal waarschijnlijk te simpel voor woorden zijn.

Verwijderd

Topicstarter
bedankt, hiermee gaat het helemaal lukken.

die aanvulling van "divx" en "player" in google was de drempel, had alleen gezocht op multiple audio tracks. toen vond ik alleen hoe je ze moest maken, niet afspelen.