[drukwerk] t-shirts

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:20
Ik heb een dingetje gemaakt ([rml]mattttt in "[ 2d] post je 2d stuff maar weer - part 6"[/rml]) wat ik eigenlijk best wel graag op een tshirt gedrukt wil hebben.

Nu kan ik het natuurlijk zelf met zo'n printvel doen en het erop strijken, maar dat houdt niet lang stand in de wasmachine.

Ik kan dit eventueel denk ik wel op school doen, maar ik heb nog nooit met dat soort technieken gewerkt (doe multimedia ipv. dtp/etc).

Nu is mijn vraag of er tweakers zijn die beschikking hebben tot een zeefdruk machine oid die dit ontwerp op een shirt kunnen krijgen (voor een normaal bedrag uiteraard), of kan ik hiervoor ook bij een willekeurig copyhouse terecht?

Als dit topic niet mag, of een modje vind dit eerder thuispassen in het 2d topique, dan hierbij mijn welgemeende excuses en de vraag of hij dan eventueel kan worden verhuisd.

rm -rf ~/.signature

• lrietveld
  • Laatst online: 29-09-2024
Dit soort dingen kun je gewoon regelen bij bepaalde fotozaken. Kheb laatst 4 plaatjes op een lab-jas laten drukken. Dat koste in totaal dacht ik 12.50. Valt dus wel mee

System Specs

• hufkes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:27

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

je kunt bij zommige online foto-afdruk winkels, denk aan hema, kruidvat, fotoquelle ed soms ook gewoon op een t-shirt laten drukken. Heb je daar al gezocht?

En u kunt natuurlijk ook altijd naar de plaatselijke politie kopieerhuis gaan, als ze het niet zelf kunnen, kunnen ze je geheid vertellen welke wel :P

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

Verwijderd

fouteshirts.nl

• bakakaizoku
  • Laatst online: 00:20
lj2000 schreef op 07 juni 2004 @ 01:53:
Dit soort dingen kun je gewoon regelen bij bepaalde fotozaken. Kheb laatst 4 plaatjes op een lab-jas laten drukken. Dat koste in totaal dacht ik 12.50. Valt dus wel mee
Mja je kan het idd ook bij bijv. de hema laten doen, maar daar hebben ze alleen witte shirts, en ik wil het dus op een rood shirt laten doen, waardoor er een heleboel afvallen.

rm -rf ~/.signature

• hufkes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:27

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

mattttt schreef op 07 juni 2004 @ 02:01:
[...]

Mja je kan het idd ook bij bijv. de hema laten doen, maar daar hebben ze alleen witte shirts, en ik wil het dus op een rood shirt laten doen, waardoor er een heleboel afvallen.
dan zou ik voor de tweede optie gaan, de lokale afdrukboer :+

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

• lrietveld
  • Laatst online: 29-09-2024
mattttt schreef op 07 juni 2004 @ 02:01:
[...]

Ik begrijp je niet echt. Ze hebben daar alleen witte shirts? Dan ga je toch naar een fotozaak waar je je eigen shirt kan laten bedrukken, ipv dat je zo'n shirt koopt. Zoals gezegd heb ik t laten drukken op een lab-jas, dus je eigen shirt meenemen zal bij veel zaken geen probleem zijn hoor.

System Specs

• Blaise
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Als je je plaatje vectorized kan het bij www.shirtshop.nl doen voor €17,50.

Max 3 verschillende basic kleuren, veel kleuren shirts/sweaters etc en heel veel detail mogelijk, maar het grungy effect van je plaatje gaat denk ik alsnog gedeeltelijk verloren. Ik heb ook zoiets gedaan bij shitshop en was erg tevreden over de kwaliteit.

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:05

Pelle

🚴‍♂️

Vind dit niet echt W&G gerelateerd. Als je T-shirts wilt bedrukken dan pak je de gouden gids er maar bij ofzo :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.