[XP] Computer start uit zichzelf op na afsluiten

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• 0M3G4
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 24-11 21:49
Ik heb een probleem, naja probleem eigenlijk niet maar het is erg vervelend.
Zodra ik mijn PC afsluit en de spanning aan laat, start deze geheel uit zichzelf weer op terwijl wake-up on lan in de bios uitgeschakeld staat. Heeft iemand enig idee wat dit veroorzaakt? Ik heb gezocht op virussen maar ben er op mijn systeem geen enkele tegen gekomen, NAV zegt dat ie clean is, en enkele online scans ook. De enige manier om dit te voorkomen is om de spanning compleet van de pc af te halen (lees: stekker uit het stopcontact halen) anders springt ie na 3 tot 5 minuten vanzelf weer aan. Iemand een oplossing? alvast bedankt! :Y)

• vliegjong
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-08-2017

vliegjong

Bump!

Staat in je bios ook wake up met toestenboord en muis uit.
Dit was bij mij de boosdoener, mijn muis trilde weg als ik een dvdtje keek ofozow en zodoende ging mijn putertje weer aan.

Ik ben een Nerd, jij ook? Dan zijn er namelijk 10 toffe mensen :)

Verwijderd

sasser?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Als de boel uit staat draaien er geen programma's. Software Algemeen is dan ook niet echt de plaats voor deze vraag :+
Hardware "dus", maar omdat je helemaal geen hardware specs geeft zullen ze je daar ook niet echt kunnen helpen. Open dus even een nieuw topic bij de buren van Harde Waren waar je ook even hardware specs geeft. En denk natuurlijk even aan bovenstaande tips over muis etc -> die tips zag ik toeb ik even snel keek ook terugkomen in de GoTsearch trouwens, loop dus voor de zekerheid nog even een paar topics langs :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.