Verwijderd
Ik heb het en het doet het prima, schijnt volgens Floris_Diemel een goed merk te zijn; a kwaliteit.
Volgens mij is het niet zoveel bijzonders, als ik merkloze dimmetjes (OEM) bestel zit er wel eens M-Tec bij. Ook maar een jaar garantie.
Ik heb ook een M-tec reepje pc133
is maar cas3 officieel, maar ik heb t i.i.g. al op 120 2-2-2 gehad... misschien is t nog beter...
is maar cas3 officieel, maar ik heb t i.i.g. al op 120 2-2-2 gehad... misschien is t nog beter...
Ik heb niet gezegd dat het A-merk is, maar dat het soms wel A-kwaliteit is. Ik heb hier een reepje op 182Mhz Cas3 gehad, lijkt me dat er niet veel repjes zijn die dat kunnen
Bericht hierboven
ik heb zelf ook M-Tec 128mb pc133. de eerste was kapot maar toen ik trug ging naar de winkel kreeg ik een nieuwe en die doet het perfect.
maar ik vraag het me nu ook nogsteeds af is het wel een goed merk? er staat in iedergeval een merknaam op en is dus niet noname lijkt mij.
maar ik vraag het me nu ook nogsteeds af is het wel een goed merk? er staat in iedergeval een merknaam op en is dus niet noname lijkt mij.
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
Heb bij Norrod een keer naamloos el cheapo reepje besteld, was dus ook M-tec. Ben er tevreden mee!
M-tec is gewoon een redelijk merk, het is geen Kingston of Corsair etc kwaliteit waar je 10 jaar garantie op krijgt (als of je er ooit zolang mee doet......; of je er ooit na 8 jaar mee teruggaat.......)
Nu het geheugen zo giga cheap is kopen bijna alle winkels flink veel El Cheapo geheugen in zodat ze er nog enigszins wat aan verdienen. Als de prijzen hoog zijn, kopen ze duurder geheugen in omdat ze dan minder slechte er tussen hebben en omdat klanten dan ook hogere eisen gaan stellen aan de kwaliteit
Nu het geheugen zo giga cheap is kopen bijna alle winkels flink veel El Cheapo geheugen in zodat ze er nog enigszins wat aan verdienen. Als de prijzen hoog zijn, kopen ze duurder geheugen in omdat ze dan minder slechte er tussen hebben en omdat klanten dan ook hogere eisen gaan stellen aan de kwaliteit
Blaat
kep zelf zo'n 5 m-tec reepjes en ze werken allemaal prima..
Persoonlijk vind ik t dan ook prima geheugen
Persoonlijk vind ik t dan ook prima geheugen
Verwijderd
Wat ik weet van M-Tec geheugen is dat het nog wel eens gebruikt werd op retail versies van grafische kaarten (Guillemot, Diamond etc.).
Ik heb het op een paar van mijn grafische kaarten zitten en het is lekker over te klokken.
Ik heb het op een paar van mijn grafische kaarten zitten en het is lekker over te klokken.
Pagina: 1