Printer print niks op papier

Pagina: 1
Acties:
  • 768 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• zBEASTORz
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09-2017

zBEASTORz

Een pro prutser

Topicstarter
Goeie dag, Ik heb een vaag probleem met men printer, Hij doet et eigelijk wel goed, hij reageert op de comp, begint te printen, maar der komt helemaal niks op et papier, Der zit nieuw inkt in, hij print wel maar niks op et papier :| met verschillende progsols gebruikt,maar gewoon et zelfde, nieuwe driver derop gezet maar niks, Et is niet zon nieuw dingentje, een epson stylus color 440. Wie weet raad?

Blaad

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Inkt zit er goed in, folie goed doorprikt.

Testpagina vanop de printer geeft dat resultaat ?

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:18
laat me raden, je hebt met je vette vingers (nofi :P) aan de printkop gezeten.. probeer deze even schoon te maken..

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Epson. Laat me raden. Je hebt hem een hele tijd niet gebruikt en nu nieuwe cartridges gekocht.
De printkoppen zitten bij Epson in de printer zelf en dus niet op de cartridge.
Conclusie: je printkoppen zijn vies omdat er inkt (opgedroogd) in zit. Schoonmaken dus.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• zBEASTORz

zBEASTORz

Een pro prutser

Topicstarter
Dat heb ik inderdaad gedaan ja, maar print die dan echt helemaal niks meer?? want er komt gewoon echt HELEMAAL niks op et papier. Der komt wel inkt uit.

Blaad

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Bekend probleem van de Epson Stylus Color 400 en 440 (en een aantal andere).

Probleem zit hem niet in de printkoppen zover ik me kan herinneren, maar er zitten een soort filters/kussentjes in de printer waar de inkt doorheen moet. Die raken op den duur verstopt.

Zelf heb ik er onder garantie weer nieuwe in gekregen, maar een paar maanden later was het weer zelfde verhaal. Zelfde met de 400 van een vriend van me. :/

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• bgrr
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
*/ flauwe modus

toevallig de patroon of toner met witte inkt erin gedaan ??

Probeer eens een vel zwart papier.....

[ Voor 13% gewijzigd door bgrr op 06-06-2004 23:59 ]

Verwijderd

bgrr schreef op 06 juni 2004 @ 23:58:
*/ flauwe modus

toevallig de patroon of toner met witte inkt erin gedaan ??

Probeer eens een vel zwart papier.....
In een epson :?

Wat je kan proberen is het volgende:

Haal je printkop eruit, pak een schoteltje, doe daar wat wc papier op en maak dat nat met lauw water. Zet de kop met de spuitgaten erop en laat hem een uur weken. Als je mazel hebt gaat die weer los.

Toevallig ook niet de cardridge erin gedaan en daarna er weer uitgehaald en ingedaan? Het kan dan namelijk zijn dat je een luchtbelletje hebt zitten die eerst helemaal weg moet. Dit kan maar zo 50 printjes duren

• dreeke

dreeke

outdated icon

Dit gaat ws. niet helpen omdat de printer wel inkt spuugt, het komt alleen niet op het papier.
Als je print raken de cartridges namelijk wel leeg maar het papier blijft wit.

Verwijderd

dreeke schreef op 07 juni 2004 @ 00:10:
Dit gaat ws. niet helpen omdat de printer wel inkt spuugt, het komt alleen niet op het papier.
Als je print raken de cartridges namelijk wel leeg maar het papier blijft wit.
En waar blijft die inkt dan? Niet op het opvangkussentje, want die zit helemaal rechts, dus jij wilt zeggen dat je inkt gewoon door de hele printer heen gaat druppelen???

• zBEASTORz

zBEASTORz

Een pro prutser

Topicstarter
Net ff schoon gemaakt, zodra ik de inktpatronen derin doet komt er aan de onderkant gewoon inkt uit, behalve geel, dus verstopt zit die niet, als die aan et printen is dan kotmer gewoon geen inkt uit ofzo,

Blaad

• dreeke

dreeke

outdated icon

Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 00:13:
[...]

En waar blijft die inkt dan? Niet op het opvangkussentje, want die zit helemaal rechts, dus jij wilt zeggen dat je inkt gewoon door de hele printer heen gaat druppelen???
Ik zou het niet weten. Ik week ook niet meer precies hoe het zat, maar er is toen een gast van Epson langs geweest en die legde mij het probleem uit.

Anders zou de topicstarter eens naar Epson kunnen bellen en vragen om uitleg.

• zBEASTORz

zBEASTORz

Een pro prutser

Topicstarter
dreeke schreef op 07 juni 2004 @ 00:31:
[...]

Ik zou het niet weten. Ik week ook niet meer precies hoe het zat, maar er is toen een gast van Epson langs geweest en die legde mij het probleem uit.

Anders zou de topicstarter eens naar Epson kunnen bellen en vragen om uitleg.
En je weet niet et probleem meer, heb je et zelfde gehad dan? of weet je et niet mer uit je hoofd? :'(

Blaad

• zBEASTORz

zBEASTORz

Een pro prutser

Topicstarter
Hmmm, ff wat getest, Hij is niet verstopt, Maar als die gaat printen spuit die geen inkt deruit, Dus er verdwijnt geen inkt, Waar zou dat aan kunnen liggen dan?

Blaad

• Judaz
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Judaz

--->) . (<---

Pagina: 1