X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Ik heb het nog gewaardeerd tot nieuwslink, aangezien de driver gedateerd is van 21 mei 2004 is er geen kans dat het de Meuktracker zal halen.
Ja, maar aan de andere kant, als je even het forum leest, zie je dat de driver zelf nog niet zo lang beschikbaar is. Daarnaast worden er niet zoveel drivers uitgebracht, zo is elke driver er eentje voor Voodoo 4 en 5 kaarten en IMO dus een Meuktracker waard.
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Ik heb net op het forum gekeken en gezocht, maar ik kan niet echt een link vinden die aangeeft dat die drivers nog niet zo lang beschikbaar zijn. We kunnen ook niet ruiken dat die pas uitgebracht zijn. Ik ben het met je eens dat het drivers zijn die in het straatje van Tweakers.net passen en een vermelding waard zijn in de Meuktracker, maar dan moet de update wel niet al te oud zijn, want dan is het voor de mensen die in het bezit zijn van een Voodoo 4/5-videokaart mosterd na de maaltijd en heeft een update dan niet echt veel meer zin.
Wel als je graag de laatste drivers gebruikt, maar geen zin hebt om lang te zoeken als je net een verse install hebt gemaakt.
Maar dan nog: jullie zijn geen driverdownload.com
of hoe die driversite ook heet
Maar dan nog: jullie zijn geen driverdownload.com
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Hmm, sorry je hebt gelijk... De driver is al uitgebracht rond de 21e, maar aangekondigd de 15e. Zie deze draad:
http://www.3dfxzone.it/enboard/topic.asp?TOPIC_ID=1114
(ander forum dus
) Ik meende dat het later was, sorry voor dat.
Maar ik blijf erbij dat het wel een vermelding waard is. Er komt ongeveer 1x per 2-3 maanden een nieuwe driver voor 3dfx kaarten, dus lijkt mij die extra 2 weken wachttijd wel te overleven. Daarnaast zijn deze drivers een beetje "revolutie" want veel spellen zijn nu ineens wél speelbaar op 3dfx kaarten, wat ze eerst niet waren.
http://www.3dfxzone.it/enboard/topic.asp?TOPIC_ID=1114
(ander forum dus
Maar ik blijf erbij dat het wel een vermelding waard is. Er komt ongeveer 1x per 2-3 maanden een nieuwe driver voor 3dfx kaarten, dus lijkt mij die extra 2 weken wachttijd wel te overleven. Daarnaast zijn deze drivers een beetje "revolutie" want veel spellen zijn nu ineens wél speelbaar op 3dfx kaarten, wat ze eerst niet waren.
/me subtiel schopje? *
Waarom?
Robin legt net uit de de driver beschikbaar is sedert 21 mei als ik het goed heb, daardoor is hij te oud geworden voor een meukpost
Om hem toch nog enigszins onder de aandacht te brengen is hij tot een nieuwslink gepromoveerd, maar meer zal daar geloof ik niet mee gebeuren
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
Oké dat is dan duidelijk. Maar ik wilde gewoon een definitief antwoord wat er nou gebeurd met mijn meukje.
Volgende keer wat eerder submitten dan maar
Volgende keer wat eerder submitten dan maar
Pagina: 1