Ik heb sinds enkele weken een klein, maar zeer irritant, probleem met IE op mijn laptop. Als ik in een Internetpagina een textbox wil verlaten blijft IE voor een 20 tot 30 seconden hangen, IE reageert dan helemaal nergens meer op. Andere instances gaan wel gewoon door.
De titel onvoeren bij dit topic kostte mij ook weer 30 seconden wachten, het vreemde is dat dit probleem niet altijd voorkomt. Soms gaat het goed, soms moet ik wachten.
Natuurlijk dacht ik aan spyware, ik draai alleen de laatste spybot versie, de laatste adaware met beide de laatste configuratiefiles. Daarbij heb ik Hijackthis gebruikt om alles te bekijken, hier kan ik niets vreemds in vinden.
Kent iemand dit probleem en heeft iemand tips om te kunnen achterhalen wat het zeer vervelende gedrag veroorzaakt.
IE: 6.0.28
Windows: Windows 2000 Sp4
edit:
- Temp files weg mikken is ook al geprobeerd.
De titel onvoeren bij dit topic kostte mij ook weer 30 seconden wachten, het vreemde is dat dit probleem niet altijd voorkomt. Soms gaat het goed, soms moet ik wachten.
Natuurlijk dacht ik aan spyware, ik draai alleen de laatste spybot versie, de laatste adaware met beide de laatste configuratiefiles. Daarbij heb ik Hijackthis gebruikt om alles te bekijken, hier kan ik niets vreemds in vinden.
Kent iemand dit probleem en heeft iemand tips om te kunnen achterhalen wat het zeer vervelende gedrag veroorzaakt.
IE: 6.0.28
Windows: Windows 2000 Sp4
edit:
- Temp files weg mikken is ook al geprobeerd.
[ Voor 4% gewijzigd door Tukk op 07-06-2004 13:15 ]
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.