[IE]IE hangt na verlaten textbox

Pagina: 1
Acties:

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-08 14:16

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Topicstarter
Ik heb sinds enkele weken een klein, maar zeer irritant, probleem met IE op mijn laptop. Als ik in een Internetpagina een textbox wil verlaten blijft IE voor een 20 tot 30 seconden hangen, IE reageert dan helemaal nergens meer op. Andere instances gaan wel gewoon door.

De titel onvoeren bij dit topic kostte mij ook weer 30 seconden wachten, het vreemde is dat dit probleem niet altijd voorkomt. Soms gaat het goed, soms moet ik wachten.

Natuurlijk dacht ik aan spyware, ik draai alleen de laatste spybot versie, de laatste adaware met beide de laatste configuratiefiles. Daarbij heb ik Hijackthis gebruikt om alles te bekijken, hier kan ik niets vreemds in vinden.

Kent iemand dit probleem en heeft iemand tips om te kunnen achterhalen wat het zeer vervelende gedrag veroorzaakt.

IE: 6.0.28
Windows: Windows 2000 Sp4

edit:
- Temp files weg mikken is ook al geprobeerd.

[ Voor 4% gewijzigd door Tukk op 07-06-2004 13:15 ]

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Topicstarter
*Kickje*

Der moet toch iemand op GOT zitten die dit probleem ook heeft/kent/weet op te lossen?

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:44

TeeDee

CQB 241

- Temp files weggegooid?

Heb zelf ook de laatste tijd problemen met IE gehad (source van pages e.d. niet meer op te vragen, rare "hangers" met forms.)

Kwam er gewoon op neer, volgens een groot aantal topics / hits in google dat het clearen van je temp files wonderen kan doen in IE.

Succes en HTH

[ Voor 86% gewijzigd door TeeDee op 07-06-2004 12:39 ]

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:55
Problemen bij het verlaten van een textbox zou op 'AutoAanvullen' problemen kunnen duiden. IE wil bij het verlaten van de textbox ws. de inhoud opslaan wat niet goed lukt. Zet AutoAanvullen eens uit of kijk waarom het opslaan niet lukt (met sysinternals bijv.).

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08 18:32

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Ga eens naar: Tools, Internet Options, Content, AutoComplete en gooi daar de history eens weg. Lijkt dat het bestand met die history corrupt is......

This footer is intentionally left blank

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Topicstarter
TeeDee schreef op 07 juni 2004 @ 12:38:
- Temp files weggegooid?

..
Succes en HTH
Temp files weg mikken had ik ook gedaan, was ik vergeten bij TS te melden.
offtopic:
HTH?
MetHod schreef op 07 juni 2004 @ 12:40:
Problemen bij het verlaten van een textbox zou op 'AutoAanvullen' problemen kunnen duiden. IE wil bij het verlaten van de textbox ws. de inhoud opslaan wat niet goed lukt. Zet AutoAanvullen eens uit of kijk waarom het opslaan niet lukt (met sysinternals bijv.).
MetHod schreef op 07 juni 2004 @ 12:40:
Das een goeie, die had ik nog niet bedacht.
Ik kan me niet herinneren dat password-textboxen een probleem gaven en daar wordt dan ook weer geen autotext gebruikt.

Ik ga dit vanavond proberen, thnx voor de tips alvast.

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Topicstarter
History van auto-complete is weggemikt, nu even kijken het nog weer gebeurd.

Jep, nog steeds. :(

edit:

Auto-complete uitzetten does the trick.
Ik heb er geen verklaring voor, maar mijn pc werkt wel weer zoals ik wil.

Bedankt voor de tips.

[ Voor 46% gewijzigd door Tukk op 07-06-2004 19:29 ]

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:55
Je zou met sysinternals misschien achter de exacte oorzaak kunnen komen (als je wil). www.sysinternals.com
setje programma's om je register, schijf, of netwerk etc. te monitoren op byte niveau.

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Heb je toevallig een bunch of services uitgezet?
Het klinkt wat vaag, maar ik heb het ooit ook gehad nadat ik een nieuwe install heb gedaan. Heb toen iets te veel services uitgezet en daardoor bleef IE in een willekeurige textbox hangen. Ik heb alleen nog steeds niet door welke service dat geweest is... :(

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Topicstarter
zerosignal schreef op 08 juni 2004 @ 09:41:
Heb je toevallig een bunch of services uitgezet?
Het klinkt wat vaag, maar ik heb het ooit ook gehad nadat ik een nieuwe install heb gedaan. Heb toen iets te veel services uitgezet en daardoor bleef IE in een willekeurige textbox hangen. Ik heb alleen nog steeds niet door welke service dat geweest is... :(
Ik heb er wel een zooi uitgezet, de pc is een laptop met een PII processor. Ik heb alle cycles nodig om het een beetje te kunnen laten draaien met Win2k.

Maar, het bleek het dus niet te zijn, nu ik autocomplete uit heb staan werkt alles.

Pagina: 1