Geen line sync ?

Pagina: 1
Acties:

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Hoi :)

Ik heb last van geen Line Sync... niet zo'n heel exotisch probleem, zou je denken. De monteurs van KPN komen dan ook maandag in de centrale kijken.
Maar: ik denk dat het misschien aan mijn modem ligt, omdat normaliter als er geen line sync is, knippert het lampje regelmatig. Maar nu dan, knippert het lampje erg onregelmatig: zie dit filmpje: http://home.planet.nl/~bisse073/MVI_0019.AVI

N.B. Als er geen telefoonkabel aangesloten is, knippert het lampje wel regelmatig.

Ik vind dit een heel raar probleem, maar belangrijker is:
a) Wie heeft hier ervaring mee ?
b) In hoeverre zou dit aan het modem liggen kunnen ?

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-02 19:32

tweakerbee

dus..?

Hij probeert te syncen, maar het lukt elke keer niet. Tien tegen een dat dit in de centrale zit.

a) Ik heb wel vaker half syncende modems gezien, maar niet precies op deze manier. Het kan ook nog in het stukje tussen jouw modem en je ISRA / splitter zitten.

b) De enige manier om dat te controleren (het kan idd aan je modem liggen) is door er even een ander modem op te gooien.

You can't have everything. Where would you put it?

Verwijderd

ps. is je provider soms wanadoo?

Verwijderd

is dit het speedtouch home modem? /pro? of de 570 (wireless)?

welke firmware gebruik je?

het kan inderdaad dat er een aantal kanalen defect zijn.

ik raad je aan om hem uit te zetten voor een uur en dan weer aan op de isra (infrastructuur/randapparatuur) punt waarschijnlijk in je meterkast.

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
tweakerbee schreef op 06 juni 2004 @ 23:04:
Hij probeert te syncen, maar het lukt elke keer niet. Tien tegen een dat dit in de centrale zit.

a) Ik heb wel vaker half syncende modems gezien, maar niet precies op deze manier. Het kan ook nog in het stukje tussen jouw modem en je ISRA / splitter zitten.

b) De enige manier om dat te controleren (het kan idd aan je modem liggen) is door er even een ander modem op te gooien.
Splitter is het in ieder geval niet, want deze heb ik al geprobeerd er tussenuit te halen; geen succes.
Een ander modem krijg ik pas dit weekend waarschijnlijk (ik doe mee aan KPN Videoondemand pilot, dan krijg je een nieuw multipc modem.
Verwijderd schreef op 06 juni 2004 @ 23:08:
ps. is je provider soms wanadoo?
Planet.
Verwijderd schreef op 06 juni 2004 @ 23:21:
is dit het speedtouch home modem? /pro? of de 570 (wireless)?

welke firmware gebruik je?

het kan inderdaad dat er een aantal kanalen defect zijn.

ik raad je aan om hem uit te zetten voor een uur en dan weer aan op de isra (infrastructuur/randapparatuur) punt waarschijnlijk in je meterkast.
Speedtouch home -> Pro.
GV8BAA3.281

Dat uitzetten voor een uur heb ik al geprobeerd, geen succes.

Verwijderd

wat was het nou? of hebben ze nog niet gebelt?

je woont in den haag, video on demand wordt 'it" gewoon.

<offtopic>
misschien kun je over een poosje eens een forum openen over de kwaliteit van de service en je ervaringen er in. ik ben er erg nieuwschierig naar.
</offtopic>
Pagina: 1