Toon posts:

intellimouse explorer 4.0

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb me dit weekend een intellimouse explorer 4.0 van microsoft gekocht maar nu wil ik die zij knoppen gebruiken ingame dus ik wil ze aan een andere toetsn binden bv: F1, F2 etc... Zoals ik kon bij mijn mx500.
Met de originele driver lukt het niet dus ik vroeg me af of iemand een goede driver weet voor deze muis.

dank je :)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Controlpanel > Mouse > 1e tab; button assignment. Daar kun je voor iedere knop een andere actie instellen; of zelfs complete teksten met keystroke. :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Wat is me afvroeg vind je de intellimouse explorer 4.0 echt veel beter als de mx500?

Verwijderd

Topicstarter
Wel ik wou mij een nieuwe muismat kopen op ng en zag deze muis tesamen met een icemat dus heb ik mij die gekocht.

en ik zie die keystroke niet tussen de opties :s

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2004 22:44 ]

Verwijderd

Topicstarter
niet te geloven dat je die knoppen niet kunt instellen naar een andere toets :(
die knoppen zijn heel belangrijk voor het spel dat ik speel zucht, weer mijn oude mx installeren zeker :s

• Maartz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-07 07:58
Als je de vorige versie van IntelliPoint Mouse Software gebruikt (En dat is versie 4.1), dan kun je per applicatie (of game) de verschillende knoppen toewijzen. Het is ook mogelijk een keystroke te kiezen (Bijv. F1 komt overeen met de grote duimknop, F2 met de kleine , etc.).
In IntelliPoint Mouse Software 5.0 is deze optie vreemd genoeg verdwenen.
Als je wilt dan kan ik je versie 4.1 wel sturen.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb die 4.12 drivers geprobeerd maar dan ik niet kiezen dat ik een intelli 4.0 alleen een 3.0 maar dat werkt totaal niet :s
Pagina: 1