Ik stel jouw vragen om zo er achter te komen wat het probleem is. Het is namelijk met de info die je geeft niet mogelijk om aan te geven waar het aan ligt.
Aantal mogelijke oorzaken:
1 Beeldscherm stuk
2 OS stuk
3 Computer stuk
4 Een programma buiten Windows zorgt ervoor
Als je computer vreemd doet kun je gelijk naar tweakers gaan en vragen wat de oplossing is, maar je kunt ook eerst zelf kijken of je iets kunt vinden, dan hoef je de volgende keer misschien niet meer naar tweakers toe.
Als je zelf wilt uitzoeken waar het aan ligt kun je kijken waar het aan ligt of kijken waar het niet aan ligt. Aangezien je niet weet waar het aan ligt kun je gaan uit zoeken waar het niet aan ligt.
Als je een voor een uitsluit waar het niet aan ligt weet je waar het wel aan ligt. Dan kun je het probleem oplossen.
Daarom vraag ik of het probleem zich voorkomt als je een andere OS gebruikt, daarmee sluit je 2 uit.
Daarom vraag ik of je een ander beeldscherm kan uit proberen, daarmee sluit je 1 uit.
Daarom vraagt elevator of hij het ook in veilige modus doet, daarmee sluit je 4 uit.
Als je een van die dingen niet kan/wil moet je het gewoon zeggen dan kan ik een andere suggestie doen om uit te zoeken waar het probleem zit.
ps.
Windows kan gaan hangen als je beeldscherm kapot is.
Als je computer 2 dagen uit heeft gestaan is hij afgekoeld, dit betekend niet dat hij daarna niet meer warm wordt.