Toon posts:

[XP64] Daemon Tools and the like.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goed, since ATI een windows XP 64 betatje heb gereleased en die ook gesoftmod is door onze vrienden van OCFAQ dacht ik dat het maar eens tijd werd om die versie te testen. Nu is het alleen zo dat ik van al mijn games en shit alleen de ISO bestanden heb, en geen brander. Alcohol 120% en Daemon Tools werken nog niet op Windows XP 64 Bit vanwege het feit dat de geemuleerde drives een 32 bit dev. driver gebruiken.

De hamvraag: Heeft iemand al een CD-Rom/DVD emulator gevonden die werkt onder Windows XP 64 Bit!?

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Nero heeft ook een ImageDrive in zich, die gebruik ik ook met volle tevredenheid, dus die zou je kunnen proberen... :)

• Delta2
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-02 14:53
GJ-tje schreef op 06 juni 2004 @ 21:11:
Nero heeft ook een ImageDrive in zich, die gebruik ik ook met volle tevredenheid, dus die zou je kunnen proberen... :)
Dat zijn voor zover ik weet ook gewoon 32bit drivers, dus daar kom je niet ver mee op 64bit.
Ik ben zelf nog geen 64bit CD/DVD-Emu tegengekomen tot nu toe, veel succes dus.

DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL == DRIVER_IRQL_IS_SUPERIOR :)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Verwijderd

Topicstarter
Thanks for the trouble dude, had ik nog niet gevonden.

Maarrrr helaas, dit ding weigert ZOWEL bin ALS cue files te lezen... wil alleen ISO/UDFS en shit lezen, dus ik heb er helaas niets aan gezien al mijn isotjes cue/bin combotjes zijn :)

Edit: Of deze in Win64 werkt weet ik nu ff niet, zit nu geboot in 32bit omdat ik aan het gamen was. Ik kan geen enkele game installen in 64 bit zeg maar :+

Edit2: Owjah in Nero gebruikt IDD 32bit dev. drivers...

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2004 04:44 ]

• langgelee2002
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-06-2018
Maarrrr helaas, dit ding weigert ZOWEL bin ALS cue files te lezen... wil alleen ISO/UDFS en shit lezen, dus ik heb er helaas niets aan gezien al mijn isotjes cue/bin combotjes zijn
BINtoISO convertertje erover, installeren en evt. weer weggooien. Weet je in ieder geval of het werkt of niet. (Ook handig als je geen cue files hebt en/of te lui bent er een te maken of te zoeken)

Promoter of no cheats and fair play

Verwijderd

Topicstarter
Da's een idee Yakamitsu, gaat ik direct ff proberen :) Que filetje maken kan ik wel hoor ;) Maar die pakt 't progje dus ook niet :)

Edit: 't Tooltje is dus niet bedoeld voor XP64... too bad too bad

Maar eigenlijk (sorry aan iedereen die geprobeerd heeft te helpen) is het probleem al opgelost. Ik had namelijk enorme performance problemen met een game, en ik dacht, laat ik ff winxp 64 erop gooien, kijken of het helpt. De problemen zijn opgelost door handig het menu te checken (hoe kan IK nu weten dat Multisampling een ander woord voor AA is :X)

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2004 09:49 ]

• stiffie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-02 17:20
Jawel er kan weer gemount worden
Daemon Tools versie 4.03 deze heb ik iig werkend onder Windows x 64

http://www.daemon-tools.c...mode=ViewCategory&catid=5

Greets

Dutchie

Verwijderd

Topicstarter
Wicked

Nu is het alleen zo dat ik persoonlijk geen Athlon 64 meer heb maar een P4 met HTT (lang verhaal :P). Maar voor iedereen die nu wil mounten in WinXP64 is dit natuurlijk super nieuws.
Pagina: 1