Toon posts:

Pinnacle PCTV/PCTV Pro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort een pinnacle tv-in kaart, en die deed het in mijn andere pc perfect.

Nu wou ik hem in mijn goede pc stoppen, zodat ik erop kon ps2en enzo, en ik wou hem vrolijk installeren, maar de cd is beschadigd ;x

Ik heb al uitgebreid gegoogled naar drivers etc. en ook de dingen die ik gedownload heb van de pinnacle site zelf werken niet (lopen vast op 100%, vast omdat het niet de goeie software is) en gezocht naar oplossingen.

Weet iemand hier wat ik zou kunnen doen (behalve een nieuwe kopen, zie ik niet zo zitten) om aan die software te komen? waar ik het eventueel vandaan zou kunnen downloaden

Het betreft hier (de cd) Pinnacle Studio PCTV/PCTV Pro...

Alvast bedankt,

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Misschien kun je een programma als Dscaler gebruiken, volgens mij werkt dat ook met die kaarten.

Heb je deze pagina al bezocht?

[ Voor 127% gewijzigd door PD2JK op 06-06-2004 20:36 ]

Toen waren beige computers heel gewoon.

• matinez
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik heb hier pcies de zelfde cd liggen voor de pinnacle PCTV STEREO
misschien kunnen we een oplossing vinden?

Verwijderd

Topicstarter
wat staat er op jouw cd? hoe ziet hij eruit?

zou je misschien als het dezelfde is voor mij een image kunnen maken en die ergens kunnen uploaden ofzo? (ik weet niet of ik dat hier mag vragen maar ik moet wel een oplossing vinden)

• matinez
  • Niet online
Prutz0r schreef op 06 juni 2004 @ 20:33:
Misschien kun je een programma als Dscaler gebruiken, volgens mij werkt dat ook met die kaarten.

Heb je deze pagina al bezocht?
Op die pagina staat een patch en een update.
Op de cd staat de eerste versie "om het maar even zo te noemen".
zou je misschien als het dezelfde is voor mij een image kunnen maken en die ergens kunnen uploaden ofzo? (ik weet niet of ik dat hier mag vragen maar ik moet wel een oplossing vinden)
Denk dat dit wel legaal is, maar anders horen we het snel genoeg.
het gaat om de cd: Pinnacle PCTV Stereo V5.7

Zwarte ronde kader om de cd.. verder staan der links deuts ..... tot korean aan talen.

• jeroenvanthoog
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-02 12:09
de cd van een PCTV Stereo en een PCTV Pro/Rave is helaas totaal anders en je zal met die Stero cd je Pro of Rave niet aan de gang krijgen, zie ook versie nummer van de software voor de Pro/Rave is dat 5.50a en voor de Stereo inmiddels al 5.8 geloof ik.

Misschien kan een helpende PC zaak in de buurt wel een cdtje voor je branden, leg uit dat je een nieuwe cd nodig hebt voor WinXP, omdat je een oudere kaart hebt, als ze ervaring hebben met PCTV kaarten zullen ze dat wel doen. Paradigit Eindhoven maakt voor mij snel een nieuw cdtje zonder mokken.

[ Voor 1% gewijzigd door jeroenvanthoog op 06-06-2004 20:44 . Reden: typos :*) ]

• PD2JK
  • Nu online

PD2JK

ouwe meuk is leuk

matinez schreef op 06 juni 2004 @ 20:44:
[...]

Op die pagina staat een patch en een update.
Nee, dit is de hele versie. :)

Verwijderd

Prutz0r schreef op 06 juni 2004 @ 20:53:
[...]

Klopt ja, voor de software is het de hele, maar volgens mij pakt die de drivers van de kaart niet mee.

Ik heb hier eventueel wel de cd van PCTV pro liggen, meen versie 5.1

Als je hem nodig hebt, laat maar weten

Verwijderd

Topicstarter
oh ja dat zou wel handig zijn idd ja

mijn cd ziet er als volgt uit:

bovenaan als titel: StudioPCTV/PCTVpro
eronder in een rood balkje met rond einde: high quality television and radio on your pc

dan links deutsch english francais en dutch rechtst staat 1608757 v4.50 10/99

dit alles met een zwart kader om de cd idd ja

• matinez
  • Niet online
Prutz0r schreef op 06 juni 2004 @ 20:53:
[...]

Baseerd dat op feiten?
Ik weet wel zeker dat hij dat niet doet, ik heb namelijk ook een patch van hun gedownload toen dacht ik ook dat het zou werken. Omdat, ik toen een c: format had gedaan wou ik even me TV kaart installen maar kon me TV kaart drivers en programma niet vinden. Downloaden ik de patch voor de Stereo versie. Toen deed die dat toch ech niet ;)

• jeroenvanthoog
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-02 12:09
Het irritante van heel die PCTV kaarten is dat je die Pro en Rave eigenlijk alleen maar lekker kan instaleren met een cd versie 5.5 dan werkt alles. Wat je download is in princiepe genoeg voor de basis functies, maar er ontbreken geloof ik wel enkele functies. Je zou hem moeten kunnen instaleren met het pakketje van de Pinnacle website.

Ik kan je echt aanraden om te proberen ergens een kopietje van die cd te vinden scheelt echt heel veel ergernis bij een her-installatie.

• PD2JK
  • Nu online

PD2JK

ouwe meuk is leuk

matinez schreef op 06 juni 2004 @ 22:01:
[...]
Baseerd dat op feiten?
Ik weet wel zeker dat hij dat niet doet, ik heb namelijk ook een patch van hun gedownload toen dacht ik ook dat het zou werken. Omdat, ik toen een c: format had gedaan wou ik even me TV kaart installen maar kon me TV kaart drivers en programma niet vinden. Downloaden ik de patch voor de Stereo versie. Toen deed die dat toch ech niet ;)
Ok, op feiten gebaseerd:

Tot voor kort had ik ook de 'gewone' PCTV kaart, vorige week verkocht toevallig, maar dat terzijde.

Die jongen die 'm nu heeft draait Windows XP. De TV-kaart heb ik voor 'm geinstalleerd op een schone install van Windows. Die zogenaamde 'update' gedownload en alle software werkt gewoon. Die 'update' is dus gewoon de hele driverpack.

Je moet dus niet de patch hebben, maar de 'update'. Dat is de volledige versie. Ik vind het ook krom, misschien vertalingsfoutje?

Verwijderd

Topicstarter
ik zal eens proberen het gehele pakket te installen via die update (idd wel zwaar krom dat ze het een update noemen ;x)

Verwijderd

Ik wil het sturen via mess. De software werkt perfect hier.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2004 11:57 ]

Pagina: 1