Memento mori
Als ik het kon vinden bij de pricewatch wat ik moet hebben was ik hier niet geweest want dat mij veel tijd bespaard.
Maar evengoed bedankt.
Memento mori
Verwijderd
Zo'n dongle is bij iedere electronicashop gsm winkel te halen een van 10 meter bereik (sitecom) is 29,99 en van 100 meter bereik is die 39,99 werkt wel aardig ik heb hem zelf....
In die link staat anders wel uitgelegd hoe je kan zorgen dat je via Bluetooth kan internetten op je pocket pc. Verder zijn er genoeg bluetooth kaartjes voor een pocketpc te vinden in de pricewatch. http://www.tweakers.net/p...h&Query=bluetooth+adapter, alwaar je kan zien waar het te koop is en voor welke prijs.Bob-B schreef op 06 juni 2004 @ 19:25:
Je kan me wel doorverwijzen naar een hardstikke dood topic, waar mijn vraag geenerzins beantwoord word, maar daar heb ik dus niks aan.
Als ik het kon vinden bij de pricewatch wat ik moet hebben was ik hier niet geweest want dat mij veel tijd bespaard.
Maar evengoed bedankt.
Kortom; simpel al je vragen beantwoord. Ik vind dat je de volgende keer best zelf wat meer je best mag doen om dat te vinden, zeker als het antwoord doormiddel van een link al gegeven wordt.
[ Voor 17% gewijzigd door sdomburg op 06-06-2004 19:39 ]
Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov
Verwijderd
in de hp 2210 zit al bluetooth.......nvidia schreef op 06 juni 2004 @ 19:38:
Heb ff voor jou gekeken op google en ben op het volgende uitgekomen: Bluetooth MultiPort module. Heb ik hier gevonden!!
Dit is voor een laptop ...nvidia schreef op 06 juni 2004 @ 19:38:
Heb ff voor jou gekeken op google en ben op het volgende uitgekomen: Bluetooth MultiPort module. Heb ik hier gevonden!!
Leuk dat je een linkje hebt gevonden, maar kijk eerst even of het nut heeft om het te posten !
[ Voor 12% gewijzigd door Juicy op 06-06-2004 19:43 ]
-
Behalve jeromeke, voegt niks toe :W.
Memento mori
Dit topic is gesloten.
![]()