Ik had gister ff HD van me pa nodig, maar nadat ik hem gebruikt had in me eigen comp doet hij het niet meer in me pa ze pc.
-De HD doet het wel in mijn pc maar niet mijn pa zijn pc
In pa zijn pc:
-HD op verschillende 4pins connectors geprobeert
-Op verschillende IDE kabels aangesloten
-Weer terug in mijn pc zonder mijn eigen HD's, start gewoon op
-Terug in me pa zijn pc, doet het nog steeds niet, slaat helemaal niet aan.
Zou je denken dat het voeding is,maar dezelfde 4-pins kabels doen het wel bij CD-Rom schijf.
-IDE kabel uit mijn pc gesloopt en in me pa zijn pc geklikt, HD hebt er nog steeds geen zin in
HD heeft er altijd al ingezeten en altijd goed gedaan. Dus kan het niet de voeding zijn aangezien de rest wel aangaat en er niks bijgeklikt is sins gister.
HD heeft twee kabels nodig om te werken, bijde dus getest en nog niks.
Dus hebt geen flauw idee wat het anders kan zijn. Ligt niet aan de rest van de pc, d8 al aan het geheugen, maar aangezien de HD gewoon HELEMAAL NIET aanslaat in pa zijn pc kan het daar ook niet aan liggen.
Zou leuk zijn als julie konden helpen
-De HD doet het wel in mijn pc maar niet mijn pa zijn pc
In pa zijn pc:
-HD op verschillende 4pins connectors geprobeert
-Op verschillende IDE kabels aangesloten
-Weer terug in mijn pc zonder mijn eigen HD's, start gewoon op
-Terug in me pa zijn pc, doet het nog steeds niet, slaat helemaal niet aan.
Zou je denken dat het voeding is,maar dezelfde 4-pins kabels doen het wel bij CD-Rom schijf.
-IDE kabel uit mijn pc gesloopt en in me pa zijn pc geklikt, HD hebt er nog steeds geen zin in
HD heeft er altijd al ingezeten en altijd goed gedaan. Dus kan het niet de voeding zijn aangezien de rest wel aangaat en er niks bijgeklikt is sins gister.
HD heeft twee kabels nodig om te werken, bijde dus getest en nog niks.
Dus hebt geen flauw idee wat het anders kan zijn. Ligt niet aan de rest van de pc, d8 al aan het geheugen, maar aangezien de HD gewoon HELEMAAL NIET aanslaat in pa zijn pc kan het daar ook niet aan liggen.
Zou leuk zijn als julie konden helpen