JBL CREATURE II

Pagina: 1
Acties:
  • 81 views sinds 30-01-2008

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
zit als volgt, een kennis heeft me gebeld om een speaker-set te kopen. deze moet dan dinsdag mee met de vliegtuig. ik heb dus geen tijd om te gaan orienteren naar pc speakers met een budget van 130 euro. tevens ben ik een grote audio leek :)

iemand enig ervaring met JBL CREATURE II ??? het geheel wordt hoogstwaarschijnlijk aangesloten op de tv, dus goed bass is een pre.

Afbeeldingslocatie: http://www.jbl.com/home/products/images/products_large/CREATUREII.jpg

meer info : http://www.jbl.com/home/p...ATUREII&SerId=HMM&sCatId=

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
Budget: 130€ :?

Voor dat geld kan je toch beter een MegaWorks 2.1 THX 250D nemen... :)

De MegaWorks 2.1 set is voorzien van een THX certificaat, met andere woorden het is een kwaliteitsproduct. Hier kan je een beetje uitvissen wat een THX certificatie inhoudt.

Voor meer informatie over het speakersetje klik je hier.

Ik weet niet even snel wat het setje kost, maar dacht wel onder de €130. :)

[ Voor 80% gewijzigd door Barry|IA op 06-06-2004 18:16 ]

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Verwijderd

the subwoofer bottoms-out when hard hitting and fat bass notes comes into play.
[...]
The subwoofer doesn't give that much oomph
Review: http://www.pinoypc.net/articles/viewarticle.php?article=275
Oftwel, voor de bass hoef je het niet te doen...
een THX certificaat, met andere woorden het is een kwaliteitsproduct
*kuch* voor PC speakers is dit echt nietszeggend imo.
Voor dat geld kan je toch beter een MegaWorks 2.1 THX 250D nemen...
Review: http://www.hartware.net/review.html?id=336
Voor films is het inderdaad een aardig setje...

[ Voor 107% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2004 18:41 ]

• Barry|IA
Oké, maar we zijn het toch wel eens dat de MegaWorks een betere keus is, ofnie? :)

Over wat ik snel even gelezen heb is/zijn:

1 De bass te zwak

2 De satalieten niet goed afgeschermd, wat het dus al niet mogelijk maakt de satalieten dicht bij de TV te plaatsen.

En over het uiterlijk van de set zullen we het maar niet hebben, de satalieten lijken net kwallen! :r

[ Voor 65% gewijzigd door Barry|IA op 06-06-2004 18:24 ]

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

• SYQ
  • Niet online
super, de JBL heeft dus alleen zn uiterlijk mee. probleem is dat er haast bij is, anders had ik weken van te voren de nodige reviews kunnen lezen.

ff de megaworks doornemen. is er trouwens een iets mindere die er wel mooi uitziet, want meneer die hem krijgt is gek op design. vandaar dat ik ook aankwam met de JBL boxen

• Barry|IA
Tsja...als het dan om uiterlijk gaat, er zijn heel wat ''mooie'' setjes in de handel. Denk eens aan de nieuwe Inspire serie van Creative, maar de kwaliteit is echter niet meer dan poep!

De MegaWorks zien er dan misschien niet zo mooi uit als meneer verwacht, maar de woofer is te verbergen, en de satalieten zie je bijna niet.

En misschien als je de MegaWorks in de winkel ziet, vallen ze qua uiterlijk nog wel mee. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Barry|IA op 06-06-2004 18:34 ]

• SYQ
  • Niet online
:) gelijk heb je, straks gaat ie klagen over t geluid. ff paar reviews doornemen, denk wel dat ik deze neem als de prijs ervan gunstig is

• Barry|IA
Ik zag dat hij op de site van Creative $139 kost, dat is in de Nederlandse winkels dus iets minder. :)

Verwijderd

Ik heb gister de creature II set besteld voor 65 euro incl. verzendkosten, bij Ibood. goeie deal, leek me :)

• The_MAN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-12-2025
Ik had hem ook gezien, maar als je dit nou gister had gemeld hadden misschien meer mensen er profijt van kunnen hebben :)

• Ivo NL
  • Laatst online: 18-02 07:29
Logitech Z-4! Kan hem erg aanraden, design (persoonlijk natuurlijk) is erg mooi. 67 euro (zelf ophalen in Delft of Putten).

Android fanboy

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-02 20:29
Ik raad aan een slotje. Helemaal voor gratis. :) Zo'n oude koe om "niets" trappen is nergens voor nodig.

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.