Toon posts:

Realplayer, goede player, maar toch...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hebben jullie ook dat probleem?
Realplayer speelt soms niet af.
Als ik een realplayer filmpje wil bekijken, lukt het gewoon, maar als ik direct kort daarna een andere filmpje ga bekijken, kan hij niet meer communiceren
Je moet dan een tijdje wachten en hij doet het weer
Wil ik weer een ander filmpje kijken, gebeurt het weer hetzelfde

meer mensen die dit hebben?

Verwijderd

Realplayer :r . Ik gebruik de K-Lite mega codec pack. Daar zitten codecs in voor Quicktime en Realplayer en dat speel ik gewoon af met Bsplayer/Wmp Classic :*)

Verwijderd

Topicstarter
Bsplayer :)

ik hoor dat er veel mensen die gebruiken

zal ook ff proberen en hopelijk doet ie het beter

• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:45
Bsplayer rulez, is nog freeware ook (volgens mij) en anders zeker de moeite om te kopen.
gebruik het al jaren en met nimo-codecpack (ofzoiets) speelt ie alles af wat ik tot nu toe geprobeerd heb zonder haperingen :) bsplayer _/-\o_ _/-\o_

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 juni 2004 @ 17:19:
Bsplayer :)

ik hoor dat er veel mensen die gebruiken

zal ook ff proberen en hopelijk doet ie het beter
Dan moet je eerst nog die codecs hebben he (Realplayer) anders werkt het nog niet ntrlk ;) => Codec. De codec is wel 18 mb btw ;), maar dan heb je ook echt alles :).

edit:

Linkje toegevoegd :)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2004 17:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 06 juni 2004 @ 17:27:
[...]

Dan moet je eerst nog die codecs hebben he (Realplayer) anders werkt het nog niet ntrlk ;)
ah oke ;)

maar eigenlijk zijn er ook websites die realplayer filmpjes afspelen op de site zelf, dus ik kan die filmpjes niet in een eigen player afspelen.
Hoe zit dat? Kan Bsplayer ook die filmpjes kan afspelen?

Verwijderd

Dat zou ik ni weten. Ik heb de Realplayer codec alleen voor me Dbz episodes. Die zijn in Rmvb formaat.
Pagina: 1