Toon posts:

[WinXP] installatie werkt niet echt..

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo,
mijn windows xp setup crasht als ik'm boot
dus dan komt er zo'n blauw scherm met Windows Setup rechtsboven.
en dan crasht'ie... iemand suggesties?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 juni 2004 @ 16:44:
hallo,
mijn windows xp setup crasht als ik'm boot
dus dan komt er zo'n blauw scherm met Windows Setup rechtsboven.
en dan crasht'ie... iemand suggesties?
Wellicht handig om iets meer info te geven zoals systeem enzovoort ipv alleen maar roepen dat iets niet werkt :)

• dj_dysaster
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:22

dj_dysaster

Stoom \o/

Geef is wat meer info. Systeem, legaal of illegaal :X . En wat staat er in dat blauwe scherm

Verwijderd

Topicstarter
achja of course, ik heb 0,0 verstand van computers eigenlijk, maar ik zal een poging doen. ik heb een mainboard moederbord (don't ask) een geforce fx 5600 256mb ram, 512 mb werkgeheugen, creative audigy geluidskaart. zoals ik al zei, in dat blauwe scherm staat alleen maar windows setup

windows setup
===========

en meer niet, maar dat krijg je altijd bij de installatie alleen dan gaat'ie daarna door met dingen laden, drivers enzo toch? alleen bij mij blijft'ie hangen bij dit scherm

Verwijderd

wat zijn je specs.? is het een reinstall? of een upgrade? wat je ook kan proberen is een andere cd-rom speler... of misschien is je cd wel gewoon vies.... kan ik je genoeg verhaaltjes over vertellen :) (waar uiteindelijk toch alle setup's vastliepen en waarbij het er op neerkwam dat je de cd moest schoonmaken of een andere cd-rom speler moest inbouwen.

Overigens: Eventjes uit de huisregels gegrepen: voor je een topic opent moet je wel eerst zelf wat proberen....

edit:

weer te laat :(

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2004 17:01 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik heb al van alles geprobeerd, hij deed't eerst altijd wel, maar nu blijkbaar niet meer dus...

toen ik het de vorige keer probeerde vandaag toen was't nog erger ik resette toen de pc en toen reageerde m'n beeldscherm niet eens meer alleen dat heb ik verholpen met het resetten van het moederbord

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:21

PD2JK

ouwe meuk is leuk

BIOS even op Fail Safe zetten.
Even geheugen controleren met memtest86. Hier

Toen waren beige computers heel gewoon.

Verwijderd

Topicstarter
en het is een reinstall, ik wil graag met die setup weer even een nieuwe partitie maken en dan die formatteren om vervolgens windows er weer op te zetten.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:42

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels
PMG Beleid

Deze topicstart staat op de verkeerde plek en voldoet van geen kanten aan de voorwaarden die we op GoT stellen.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.