ik heb dit probleem al op andere sites gezet, en gezocht maar niks kunnen vinden.. vandaar dat ik het nu hier probeer.. en hopen dat iemand mij kan vertellen wat ik verkeerd doe..
ik HAD het volgende draaien op mijn systeem:
Apache 2.0.49
PHP 4.3.6
MySQL 4.1.1a-alpha
Laatst heb ik dus windows ff opnieuw geinstalleerd..
Mijn complete Apache + website + configuratie van Apache stond op mijn D: dus die is bewaard gebeleven.
Tevens had ik even mijn MySQL en PHP map van mijn C: naar mijn D: verplaatst.
Dus ik had mijn pc geformatteerd, en NORMAAL GESPROKEN. installeer ik dan apache ff opnieuw en zet dan mijn oude apache map er overheen, verplaats vervolgens mijn PHP en MySQL zooi terug naar de C: en het werkt weer perfect.
En over mijn MySQL problemen, ik kan dus wel alles met MySQL aanroepen maar dan alleen als root, terwijl in de My.ini gewoon de gebruiker staat die ik wil dat er gebruikt word. Enig idee hoe ik dat kan aanpassen? heb hem al een keer opnieuw geinstalleerd maar dat was ook niet de oplossing.
[edit] php probleem weggehaald.. is opgelost
ik HAD het volgende draaien op mijn systeem:
Apache 2.0.49
PHP 4.3.6
MySQL 4.1.1a-alpha
Laatst heb ik dus windows ff opnieuw geinstalleerd..
Mijn complete Apache + website + configuratie van Apache stond op mijn D: dus die is bewaard gebeleven.
Tevens had ik even mijn MySQL en PHP map van mijn C: naar mijn D: verplaatst.
Dus ik had mijn pc geformatteerd, en NORMAAL GESPROKEN. installeer ik dan apache ff opnieuw en zet dan mijn oude apache map er overheen, verplaats vervolgens mijn PHP en MySQL zooi terug naar de C: en het werkt weer perfect.
En over mijn MySQL problemen, ik kan dus wel alles met MySQL aanroepen maar dan alleen als root, terwijl in de My.ini gewoon de gebruiker staat die ik wil dat er gebruikt word. Enig idee hoe ik dat kan aanpassen? heb hem al een keer opnieuw geinstalleerd maar dat was ook niet de oplossing.
[edit] php probleem weggehaald.. is opgelost
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2004 23:48 ]