Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Flexibele flatcable

Pagina: 1
Acties:

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-11 20:27
Ik zoek van die flexibele flatcable die je o.a. in printers hebt zitten (aan de printerkop), in toetsenborden en in radio's enz. Bij conrad hebben ze dit alleen met aan beide kanten een tv aansluiting. Ik zoek dus van die kabel en van die connectors waar je die kabel in kunt pluggen.
Ik hoop dat iemand weet wat ik bedoel. Ik kan evt een foto maken van zulke kabel.
Weet iemand waar ik dit spul kan kopen?

• MYST
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-04-2024
Bedoel je zoiets?? klik
Kdenk dat je die mischien daar kunt krijgen, je kan allesinds eens mailen als het dat is he...

[ Voor 18% gewijzigd door MYST op 06-06-2004 17:42 ]

• pcnerd
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-04-2022

pcnerd

Jump!

daar heb ik er ook nog een zooitje van liggen ;) kopen? niet duur :P

Take a parachute, and jump!

Verwijderd

In laptops, PSX/PS2 etc worden die ook gebruikt. Wellicht dat je die kan recyclen, tenslotte is het een vaak gebruikte lowcost oplossing ;)

Hoe lang moet het zijn, hoe breed, hoeveel contactstroken etc en maakt de onderlinge afstand van contactvlakjes nog voor je uit?

• PcFer
Ja dat spul bedoel ik.
De kabel moet 20 contactstroken breedt zijn.
De onderlinge afstand/breedte maakt niets uit, want ik bevestig die connector toch op een printplaat.
De lengte moet ongeveer 20cm zijn. Verder heb ik 1 verticale connector en 1 horizontale connector nodig. (evt. 2 verticale connectors)

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:09

BCC

Ik heb ooit bij de Display dit soort dingen laten maken. Ik weet niet of dat nog kan. De Display is ook weg uit Enschede, dus ik kan het ook niet meer voor je vragen :)

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

• PcFer
BCC schreef op 06 juni 2004 @ 19:09:
Ik heb ooit bij de Display dit soort dingen laten maken. Ik weet niet of dat nog kan. De Display is ook weg uit Enschede, dus ik kan het ook niet meer voor je vragen :)
Tnx, ik ga die mensen eens mailen :)

• PcFer
Ik heb het gevonden :D, bij Farnell kun je dit spul bestellen. Bedrijven kunnen daar alleen bestellen en wij hebben een aannemersbedrijf dus dat komt goed uit ;)

[ Voor 102% gewijzigd door PcFer op 11-06-2004 17:29 ]

Pagina: 1