Ik heb al flink gezocht in de search maar ik kan geen oplossing vinden voor mijn onderstaand probleem:
Ik zit met de volgende hardware:
-HDD: Maxtor Diamond Max Plus 9 S-ATA 80 GB
-Mobo: MSI KT6V LSR
Het mobo heeft 2 sata RAID aansluitingen, de hdd zit op de eerste RAID aansluiting.
Als ik Windows XP wil installeren druk ik voor de installatie op F6, voor de SATA raid installatie. Vervolgens gaat Windows verder en maak ik de gewenste partities aan.
Het formateren van de schijf gaat vervolgens behoorlijk snel, en daarna hoort Windows door te gaan met het kopieren van de installatie bestanden.
Hier gaat het echter mis: Windows vraagt nogmaals om de sata raid drivers, maar als ik de floppy erin stop zegt hij de de floppy mogelijk beschadigd is.
Dit is hetzelfde floppy waarmee ik eerst wel de sc hijf kon formateren.
Heeft iemand enig idee hoe ik windows kan installeren op mijn SATA schijf???
Ik zit met de volgende hardware:
-HDD: Maxtor Diamond Max Plus 9 S-ATA 80 GB
-Mobo: MSI KT6V LSR
Het mobo heeft 2 sata RAID aansluitingen, de hdd zit op de eerste RAID aansluiting.
Als ik Windows XP wil installeren druk ik voor de installatie op F6, voor de SATA raid installatie. Vervolgens gaat Windows verder en maak ik de gewenste partities aan.
Het formateren van de schijf gaat vervolgens behoorlijk snel, en daarna hoort Windows door te gaan met het kopieren van de installatie bestanden.
Hier gaat het echter mis: Windows vraagt nogmaals om de sata raid drivers, maar als ik de floppy erin stop zegt hij de de floppy mogelijk beschadigd is.
Dit is hetzelfde floppy waarmee ik eerst wel de sc hijf kon formateren.
Heeft iemand enig idee hoe ik windows kan installeren op mijn SATA schijf???