Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Feat] Quote binnen Quote niet omzetten in notes

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Topicstarter
Een vraagje; het werd mij zojuist opnieuw onder de aandacht gebracht dat er een probleem op kan treden bij het omzetten van dubbele quotes in de notes van een user. Als er vanuit de admin een mailtje wordt verstuurd naar een user wordt de tekst van de mail gequote. Als er in de mail ook quotetags worden gebruikt (wat vaak niet meer dan logisch is) verdwijnt deze quote dus.
Je schreef zojuist:
[...]
wil je dit soort replies achterwege laten?
Idee duidelijk? In hoeverre is het mogelijk hier wat in te veranderen. Mogelijkheden volgens mij:• Quote binnen quote niet parsen in notes• Mail niet als quote opnemen in notes maar tussen [hr]'s ofzo

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• 0xDEADBEEF
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Geneste quotes dus ? ;)

"Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion." - Steven Weinberg

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Topicstarter
Ik zou toch zweren dat ik daar op gezocht had; maar misschien stond mijn elevator filter nog aan :P

Maar is de tweede oplossing geen goed idee?

[ Voor 9% gewijzigd door Spider.007 op 06-06-2004 15:14 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Mjah, sowieso moeten de inhoud van emails niet geparsed worden, gewoon pure tekst, op eventueel de url's na. Je verstuurd het ook tenslotte zo, om het dan achteraf te gaan parsen en dus eigenlijk veranderen vind ik niet echt logisch.
Iets met een [norml] tag ofzo dus. Maar die moet weer niet meegestuurd worden. * moto-moi gokt dat de heren van Parse wel iets leuks kunnen verzinnen :+

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

die HR's staan nogal lelijk en onduidelijk vindt ik persoonlijk (ik gebruik het wel eens om PM's te quoten in ntoes en vindt het maar raar staan :P )

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

Dan moet ik een aparte RML config voor aparte acties gaan maken... daar zie ik niet zoveel in.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Aanvulling: dan quote je toch even zélf dmv

[nohtml][norml]
blabla
quote:

blabla

blabla
[/][/]
blabla
quote:

blabla
blabla
Dat doe ik altijd in dit soort situaties :Y)

[ Voor 3% gewijzigd door BalusC op 18-06-2004 10:51 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.