[BitTorrent] Webclient

Pagina: 1
Acties:
  • 138 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• koentje115
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04-2023
Kent er iemand een fatsoenlijke webclient? Ik heb bittorrent op men serverke draaien, maar zoek nu dus een soort van webinterface waar ik torrentfiles kan toevoegen, pauzeren, verwijderen... alsook de bandbreedte kan instellen enz... Google heeft niet zo veel opgeleverd.
ABC + webinterface voldoet niet...
BTManager is nogal primitief...

Zijn er andere (en betere) mogelijkheden?

Update:

Enkel webinterface (geen grafisch gedoe... er draait immers geen x...) Er blijft niet zoveel over dus... Enkel hetgeen ik gevonden heb... maar dat voldoet niet

[ Voor 19% gewijzigd door koentje115 op 06-06-2004 14:56 ]

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:51

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Azureus?
[google=bittorrent client]
Er zijn echt zat Bittorrent clients, en met een beetje zoeken kan je vast wel uitzoeken of ze een webinterface hebben.

[ Voor 63% gewijzigd door Microkid op 06-06-2004 14:54 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• ismael86
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:02
volgens mij zoek je iets als dit:
http://btmanager.sourceforge.net/

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01-2025

pasta

Ondertitel

BTManager is nogal primitief...
Volgens mij niet B)

Signature

• frim
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
AFAIK heeft mldonkey gewoon bittorrent support, misschien is dat wat?

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:58
mldonkey (www.mldonkey.org) heeft een reg key waarmee je torrent file kunt openen en dan rechtstreeks in de web versie kunt laten verwerken.

Verwijderd

Gebruik BitTornado, dit is echt een hele gode client. Snel geinstalleerd en heel veel mogelijkheden om voorkeuren vast te leggen en bandbreedtes te tunen.

Verwijderd

Ik gebruik zelf sinds 2 weken mldonkey, en dat is echt een geweldig systeem. Je kunt alles doen via een webinterface (of via een soort telnet, als je dat echt wilt), en er zijn zelfs officiele debian-packages voor (als je tenminste debian gebruikt natuurlijk...). Het ondersteunt naast bittorrent ook nog andere netwerken (donkey, gnutella) en is extreem-instelbaar. Dus: www.mldonkey.org!

• koentje115
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04-2023
Mldonkey is up and running...

Hmz diene webinterface is niet zo duidelijk... Voor alle netwerken heb ik gevonden hoe ge moet zoeken en downloaden, behalve voor bittorrent... (nog ff googlen)
Wel extreem veel instelbaar :-)

Verwijderd

Torrentstorm i.c.m. een bittorent client werkt perfect..... (Wel de torrent c/p'en in torrentstorm (optie: 'open'))

Je hebt dan een prima client waarmee je de voortgang, snelheid (up- & download) e.d. goed te monitoren is.

Verwijderd

koentje115 schreef op 07 juni 2004 @ 11:59:
Mldonkey is up and running...

Hmz diene webinterface is niet zo duidelijk... Voor alle netwerken heb ik gevonden hoe ge moet zoeken en downloaden, behalve voor bittorrent... (nog ff googlen)
Wel extreem veel instelbaar :-)
Ik geloof niet dat je met MLDonkey kan zoeken naar torrents, je ziet dat ook als je bv G2GUI gebruikt (java client, voor mldonkey). Dan is Bittorrent disabled bij het zoeken.

Verder vind ik Mldonkey perfect ik gebruik het nu al een paar maanden met volle tevredenheid.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2004 12:20 ]

• ilovetechno
  • Laatst online: 24-11-2025
Ik heb een plugin voor azureus.

Te vinden op hunwebsite. . Kan nu ook alles via het web aansturen

• lordgandalf
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-02 15:00

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 12:19:
[...]

Ik geloof niet dat je met MLDonkey kan zoeken naar torrents, je ziet dat ook als je bv G2GUI gebruikt (java client, voor mldonkey). Dan is Bittorrent disabled bij het zoeken.

Verder vind ik Mldonkey perfect ik gebruik het nu al een paar maanden met volle tevredenheid.
Het kan zijn dat ik maf ben hoor, maar volgens mij kun je geen bittorrents zoeken! Je zult die gewoon van bepaalde sites af moeten halen, maar er bestaat naar mijn weten geen 'centraal zoeksysteem' voor... Maar: correct me if I'm wrong!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://alemula.sourceforge.net/images//p_all_servers.png
(klikbaar)

http://alemula.sourceforge.net/

IK gebruik zelf ook mldonkey, en het werkt erg fijn. Ik wil alleen nog eens deze web gui instaleren. Alleen de documentatie is ZO mager, en ik heb geen zin om een puinzooi van me servertje te maken door te gaan lopen kutten met Apache en PHP enkel voor deze gui.

Maar als iemand me een simpel stappenplan kan voorschotelen dan probeer ik het mischien wel, want het ziet er wel gelikt uit!

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik ben ook al eens aan het prutsen geweest om de command line Linux versie van Overnet werkend te maken met de GUI windows interface zodat ik hem via me windows bak kon aansturen....
Dit is helaas niet gelukt hij kreeg gewoon geen connectie op de één of andere manier. weet iemand een simpele oplossing die wel werkt?

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Tesla Model Y Juniper RWD

Verwijderd

Overnet is een uitbreiding op eDonkey2000, misschien dat dat ook al in mldonkey verwerkt zit? Het is zeker het proberen waard!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 20:24:
[...]
Het kan zijn dat ik maf ben hoor, maar volgens mij kun je geen bittorrents zoeken! Je zult die gewoon van bepaalde sites af moeten halen, maar er bestaat naar mijn weten geen 'centraal zoeksysteem' voor... Maar: correct me if I'm wrong!
Na, ik wil niks zeggen over maf zijn,
maar ik zeg toch juist dat je niet kan zoeken op torrents met mldonkey??
of ben ik nu maf ? (nofi)

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:58
In zekere zin kun je wel op torrent files zoeken... en wel met het allmighty google: type je zoek opdracht in (dus wat je wilt hebben) en zet er dan achter filetype:torrent klaar is kees.

• eth0
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09-2025
Ik gebruik torrentflux al een tijdje en bevalt mij prima. Dit is precies wat je zoekt volgens mij.

http://www.torrentflux.com/

[ Voor 22% gewijzigd door eth0 op 07-06-2004 23:32 ]

• rimave
  • Laatst online: 19-02 17:31
Azureus loopt bij mij als een trein. Ik had eerst ABC, maar ik werd daar een beetje knettergek van, dus heb ik Azureus geïnstaleerd. Het vreemde is nu dat ie bij Azureus veel sneller download dan bij ABC.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Verwijderd

liquid-orange schreef op 07 juni 2004 @ 23:37:
Azureus loopt bij mij als een trein. Ik had eerst ABC, maar ik werd daar een beetje knettergek van, dus heb ik Azureus geïnstaleerd. Het vreemde is nu dat ie bij Azureus veel sneller download dan bij ABC.
Dit topic gaat over webclients, dus niet Java-grafische dingetjes...

Verwijderd

zelf gebruik ik ook mldonkey en dat gaat in de meeste gevallen goed... toch heb ik soms problemen bij grote downloads (bijv. 4 GB verdeeld in rar's). Ik heb dan erg veel crc errors en ik heb het vermoeden dat het komt door de BT module van mldonkey. Maar zeker weet ik het niet, aangezien het goed gaat bij kleinere downloads.

Het grote voordeel van mldonkey is dat het ook nog eens een edonkey client is (en evt nog meer protocollen) dus als je iets zoek kan je het vrijwel altijd binnen halen via dit ene tooltje

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2004 09:39 ]

Pagina: 1