Bij het starten van diverse snelkoppelingen heb ik steeds dat een setup opstart van een programma OXD Software Movieorganizer. Ook wanneer ik op een trayicoontje klik dan start die gekke setup weer op terwijl ik die helemaal niet wil hebben. Ik heb geprobeerd overal de setup van dit programma en bijbehorende registry keys weg te halen maar Windows blijft met die setup komen. Wanneer ik vervolgens de setup cancel dan start het programma wat ik eigenlijk wil hebben wel op. Hoe kan ik van deze problemen afkomen. Ik zou niet weten hoe ik moet zoeken naar een oplossing, wat voor trefwoorden typ ik hier nou voor in???
ad-aware /spy bot hb je geprobeerd neem ik aan?
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Kun je die setup niet installeren en dan via conf.scherm weer verwijderen?
[ Voor 4% gewijzigd door AzzKickah op 06-06-2004 14:36 ]
Het is een programma wat ik inderdaad ooit geinstalleerd heb gehad, maar er naderhand weer heb afgehaald. Dus spyware is het niet. Ik ga proberen de setup ergens weer te downloaden en te installeren. Misschien werkt het. Ben straks terug
Nee ik bedoel dat je dat moet installeren waar-ie mee komt als je op een tray-icon of zo klikt. En dat er dan weer afgooien.Harold_S schreef op 06 juni 2004 @ 14:36:
Het is een programma wat ik inderdaad ooit geinstalleerd heb gehad, maar er naderhand weer heb afgehaald. Dus spyware is het niet. Ik ga proberen de setup ergens weer te downloaden en te installeren. Misschien werkt het. Ben straks terug
Gaat niet want er ontbreken bestanden van de setup. Dus ik kan alleen maar cancellen.
Ik pas even je topictitel aan
Welk OS gebruik je trouwens?
Setup van ongewenst programma > [] Hoe half geinstalleerd programma verwijderen? *
Setup van ongewenst programma > [] Hoe half geinstalleerd programma verwijderen? *
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Haa, tot nu toe gaat ie goed. Heb het programma nogmaals gedownload en de setup volledig van gedraaid.
Nu bij het aanklikken van een snelkoppeling krijg ik niet de setup te zien maar het programma wat ik wil hebben via een snelkoppeling.
Nu bij het aanklikken van een snelkoppeling krijg ik niet de setup te zien maar het programma wat ik wil hebben via een snelkoppeling.
Vertel alsnog even:
• Welk OS draai je
• Werkt het nu na het herinstalleren, herstarten en dan uninstallen?
• Welk OS draai je
• Werkt het nu na het herinstalleren, herstarten en dan uninstallen?
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Ik heb dit probleem nu opgelost door het programma opnieuw te downloaden van internet. Ik heb de setup gedraaid en het programma goed geinstalleerd op dezelfde plaats als waar het voorheen ook heeft gestaan.
Het is een waardeloos programma dat OXD movieorganizer maar ik laat het er nu toch maar opstaan. Het is toch een klein programma.
Oja, systeem is Windows XP op een AMD 3000 machine/ATI9800 Pro, 320 GB sata in raid. Geweldig systeem...als het werkt
Het is een waardeloos programma dat OXD movieorganizer maar ik laat het er nu toch maar opstaan. Het is toch een klein programma.
Oja, systeem is Windows XP op een AMD 3000 machine/ATI9800 Pro, 320 GB sata in raid. Geweldig systeem...als het werkt
Pagina: 1