Symantec 1jr. liveupdate-service verlengen

Pagina: 1
Acties:

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-05 19:14
Ik gebruik van Symantec de Antivirus + Firewall versie 2003 waarbij ze je standaard een jaar LiveUpdate laten gebruiken.

Nu verloopt deze service over ongeveer een week; en ik heb geen zin om die beide programma's te deïnstalleren, de nieuwe 2004 erop te zetten; en dan ook nog es al die rules weer aan te maken in de firewall.

Dus mijn vraag is: of er een manier is waarop ik mijn huidige LiveUpdate-support kan verlengen naar bijvoorbeeld 2jaar ofzo?

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-01 23:32

Nvidiot

notepad!

Op de symantec site met een creditcard of de upgrade versie kopen en eroverheen installeren :)

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

• Silent Thunder
Nvidiot schreef op 06 juni 2004 @ 13:51:
Op de symantec site met een creditcard of de upgrade versie kopen en eroverheen installeren :)
Silent Thunder schreef op 06 juni 2004 @ 13:49:
ik heb geen zin om die beide programma's te deïnstalleren, de nieuwe 2004 erop te zetten; en dan ook nog es al die rules weer aan te maken in de firewall.
Dan zou ik dus weer alles opnieuw moeten installeren?

Ik wil zeg maar alleen mijn live update subscription verlengen zonder mijn Symantec software opnieuw te hoeven installeren.

[ Voor 20% gewijzigd door Silent Thunder op 06-06-2004 13:56 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Silent Thunder schreef op 06 juni 2004 @ 13:54:
[...]

[...]

Dan zou ik dus weer alles opnieuw moeten installeren?
Volgens mij is de tip van Nvidiot best bruikbaar; ervanuitgaan dat de instellingen netjes worden overgenomen als je het zootje over elkaar installeerd :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Nee, goed lezen.
Je kan een upgradepakket kopen, dat vervolgens zichzelf over je oude installatie heenzet.
De andere mogelijkheid die wordt aangedragen, is een upgrade via de website aanschaffen. Dan wordt er op de een of andere manier een upgrade uitgevoerd binnen je huidige installatie, waardoor je weer een jaar verder kan. Staat ook allemaal bij Symantec op de website wel beschreven. Kijk maar eens op www.symantec.nl

• Silent Thunder
aah, okeej :)

• Hollanda
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:59
Bij het verwijderen van Norton word je gevraagd of je je instellingen wil bewaren. Doe dit en installeer Norton dan opnieuw. Je kan natuurlijk ook op een minder legale manier je liveupdate verlengen, maar daar vertel ik je niet meer over........(mag niet)

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 20:00

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Of kijk hier eens voor wat uitleg..

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Ik heb me hier ook weleens mee bezig gehouden, zonder al teveel succes. Bellen, mailen, faxxen het had allemaal geen nut.
Service kennen die gasten. Behalve dat ik Symantec sowieso al een hele slechte virus scanner vond was dit weer een goede reden om over te stappen op een andere.

just my input.

• Silent Thunder
SSH schreef op 06 juni 2004 @ 18:01:
Ik heb me hier ook weleens mee bezig gehouden, zonder al teveel succes. Bellen, mailen, faxxen het had allemaal geen nut.
Service kennen die gasten. Behalve dat ik Symantec sowieso al een hele slechte virus scanner vond was dit weer een goede reden om over te stappen op een andere.

just my input.
waarom is hij dan slecht. hij verbruikt weliswaar veel resources t.o.v. andere (daarom draait ie niet realtime bij me); maar volgens mij vangt ie verder alle virusjes.

en de vuurmuur van hun is handig omdat je er superveel kunt instellen

[ Voor 7% gewijzigd door Silent Thunder op 06-06-2004 18:12 ]

Pagina: 1