[req] firmware Nexland Pro400

Pagina: 1
Acties:

• Lau
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

Lau

There can be only one...

Topicstarter
Ik weet niet of dit het juiste fora is om het in te vragen, maar ik ben opzoek naar de firmware (of in ieder geval een handleiding (of eigenlijk IETS)) voor de Nexland Pro400.
Zoals jullie namelijk allemaal weten is Nexland over genomen door onze grote Symantec vrienden, en die hebben blijkbaar geen zin om support te leveren op Nexland dingen. (heb ik dus al geprobeerd)
Wel allemaal reviews, dus kom alstjeblieft alleen met zinnige pagina's....

Ik hoop dat iemand me kan helpen :) ('t zou zonde zijn om het beestje weg te pleuren)

ps. Als iemand weet hoe je het ding moet resetten, ook heel welkom! (het heeft iets met die dipswiches te maken, dat weet ik echt zeker ;))

Lau

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Is het wettelijk toegestaan om deze firmware dumps te distribueren? Ik dacht zo dat dit eigenlijk van de fabrikant moet komen en anders illegaal is?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Lau
  • Niet online

Lau

There can be only one...

Topicstarter
Spider.007 schreef op 06 juni 2004 @ 13:35:
Is het wettelijk toegestaan om deze firmware dumps te distribueren? Ik dacht zo dat dit eigenlijk van de fabrikant moet komen en anders illegaal is?
Ook als de fabrikant overgenomen is, en in gebreke valt bij de levering van support?

=edit=
een manual of een manier om hem te resetten ben ik dus ook al blij mee... :+

[ Voor 13% gewijzigd door Lau op 06-06-2004 13:38 ]

Lau

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Lau schreef op 06 juni 2004 @ 13:37:
[...]

Ook als de fabrikant overgenomen is, en in gebreke valt bij de levering van support?

=edit=
een manual of een manier om hem te resetten ben ik dus ook al blij mee... :+
Tjah.. als Microsoft geen XP-serials uitgeeft; rechtvaardigt dat het uitwisselen van serials via het forum? Ik ben bang dat dit toch illegaal is (je betaald immers voor zowel de hard als software.) Als iemand kan vertellen hoe het ding gereset moet worden lijkt me dat een beter idee dan een firmware aanbod :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Lau
  • Niet online

Lau

There can be only one...

Topicstarter
Spider.007 schreef op 06 juni 2004 @ 13:45:
[...]

Tjah.. als Microsoft geen XP-serials uitgeeft; rechtvaardigt dat het uitwisselen van serials via het forum? Ik ben bang dat dit toch illegaal is (je betaald immers voor zowel de hard als software.) Als iemand kan vertellen hoe het ding gereset moet worden lijkt me dat een beter idee dan een firmware aanbod :)
microsoft is nog niet over genomen, en ze leveren nog wel braaf support op hun producten....
maargoed, herformulering van mijn vraag: 'als iemand een manual of een manier om de Nexland Pro400 heeft, houd ik me zeer zeer aanbevolen!'

Lau