mobo gezocht

Pagina: 1
Acties:

• dajuan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-08 20:56
mijn moeder heeft de mobo gesloopt van haar pc. zij wil nu een nieuwe mobo maar hij is nergens meer te verkrijgen. zeggen ze in de winkel.
het is namelijk een at mobo....
weet iemand van jullie misschien ook waar deze nog is te verkrijgen of 2de hands maakt niet uit.

we zijn de precieze naam en tyoe kwijt maar in de winkel zeiden ze dat het iets met:
AT P5BV3+ is en eventuele merk zou DFI??? zijn, er zat een cyrix 233 mHz processor op

weet iemand van jullie misschien iets meer over?? of heeft er 1 liggen of weet waar ik hem kan kopen, wil die het dan ff zeggen

Verwijderd

Je kan elk AT mobo kopen dat je wil, maar ze zijn erg lastig verkrijgbaar, misschien zoeken in de pricewatch, of op het 2de hands gedeelte.

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op donderdag 21 december 2000 21:47 schreef Juan het volgende:
mijn moeder heeft de mobo gesloopt van haar pc
Schoonmaakwoede????? Is ze soms met flink wat water, zeep en andere schoonmaakzooi (zoals schoonmaakazijn >:)) door die kast heengeweest?????????

• dajuan
nee
er gebeurde iets heel raars: ze wou iets instaleren dus ging ze naar de verkenner en klikte op de d: schijf
klikte hem aan en de pc viel compleet uit en hij was niet meer aan te krijgen :(:(
ik begrijp er nix van en in de winkel ook niet :(:(

• dajuan
maar waaraan kan ik zien dat het moederbord een cyrix processor draait??

Verwijderd

Als het socket 7 (:?) heeft moet het het wel aankunnen.

Verwijderd

kijk eens bij wat tweede hands sites zoals
http://www.2dehands.nl
http://www.marktplaats.nl

daar moet je kunnen slagen.

• teigetjuh
  • Niet online
Volgens mij hebben ze nog wat nieuwe socket7 of super socket7 mamaplankjes bij Alternate. Ik weet niet welke ze hebben en welke merken... Dus moet je zelf maar ff kijken

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

je moeder wou via de verkenner naar de d: schijf , en toen viel ie uit ?

hoef niet het mobo te zijn , bij mij gebeurde dat ook eens met me vorige p.c , bleek het geheugen te zijn

Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• dajuan
ja dat klopt
ik zal het nog es navragen maar bij de computerwinkel zeiden ze dat het de mobo was.....
als het het geheugen zou zijn is het dan kapot of iets dergelijks????
of zou 1 van de 2 modules kapot zijn, ik heb namelijk 2 x 32mb????

Verwijderd

Computerwinkel heeft ook wel eens wat fout hoor, zeker als ze geen tijd hebben of geen zin, dan zeggen ze vaak maar wat voor hen het eenvoudigst is.
Pagina: 1