Toon posts:

Dell ombouw

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een grote vraag,

Ik heb een dell dimension 2400, hiervan wil ik de processor, moederbord, videokaart vervangen door een: Intel P4 2,8 Ghz 800fsb, Asus P4P800-VM i865G, Asus Radeon 9600XT. Nu is mijn vraag zal de huidige voeding dit aankunnen, het is een dell 250 Watt voeding, en kan ik hem aansluiten op het nieuwe moederbord(aansluiting hetzelfde?).

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Hele groote :X :X :X

Een Dell voeding heeft 9 van de 10 keer een andere pin layout dan een normale ATX voeding. Je doet er dus goed aan een andere voeding te kopen. Kijk eensch naar de merken Tagan en Antec enzo. Dat zijn kwalitatief super voedingen die nog lange tijd mee kunnen :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er misschien nog andere dingen die problemen kunnen leveren, bijvoorbeeld de kast, ik wil de huidige kast behouden?

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-05 12:59

FastBunny

Give it the Works !

De tijd dat Dell andere voedingen had is voorbij hoor ;) Zijn gewoon ATX voedingen :) Moederborden zijn ook ATX borden soms Micro + aanplakstukje om hem fullsize te maken, maar de basis is ATX :) ZOu alleen wel een andere voeding nemen omdat die te zwak is voor het werk. Maar dell heeft tegenwoordig normale aansluitingen :)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL