Freebsd en Gbgraph2 New

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

• stefklep
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:33

stefklep

((Stefklepje))

Topicstarter
Beste Mede Tweakers

Ik heb laast een mooie link gevonden waar gbgraph update van is en dat is zo als de naam al zegt Gbgraph2 de url is http://gbgraph2.hauwaerts.be/. Ik ben daar dus mee bezig geweest op me freebsd box . Maar het wil niet helemaal lukken. De data aanmaken van de .data file's gaat goed dat werkt allemaal perfect. Maar zo draai ik het via de php Script probeert uitlezen. Met de volgende code/url example.php?host=192.168.1.1_1 dat blijft hij de 'The reguested data file could not be fount'. Ik heb eineglijk wel alles geprobeerd. Ik hoop dat iemand hier iets meer ervaring heeft of mijn een beetje op weg kan haalen. Ik heb al geprobeerd op de script aan te passen maar heeft helemaal geen efect helaas gehad.

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

stefklep schreef op 06 juni 2004 @ 11:58:
Ik heb laast een mooie link gevonden waar gbgraph update van is en dat is zo als de naam al zegt Gbgraph2 de url is http://gbgraph2.hauwaerts.be/. Ik ben daar dus mee bezig geweest op me freebsd box . Maar het wil niet helemaal lukken. De data aanmaken van de .data file's gaat goed dat werkt allemaal perfect. Maar zo draai ik het via de php Script probeert uitlezen. Met de volgende code/url example.php?host=192.168.1.1_1 dat blijft hij de 'The reguested data file could not be fount'. Ik heb eineglijk wel alles geprobeerd. Ik hoop dat iemand hier iets meer ervaring heeft of mijn een beetje op weg kan haalen. Ik heb al geprobeerd op de script aan te passen maar heeft helemaal geen efect helaas gehad.
Stel je vraag nog eens een keer, maar dan in goed Nederlands. Hier is werkelijk geen touw aan vast te knopen.

• stefklep
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:33

stefklep

((Stefklepje))

Topicstarter
Zo draai in met de webbrowser naar die script surft en dat ingeeft blijf ik steeds de zelde error zien. Van dat hij de file niet kan vinden. Terwel die er echt duidelijk aanwezig is.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Weet je zeker dat je geen errors krijgt als je manueel je gbgraph.pl aanroept? Met de 'oude' ( :? ) gbgraph op FreeBSD is het iig zo dat deze `date` aanroept en op FreeBSD kent die andere parameters dan op Linux en dus zal je dat zelf moeten fixen.

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
TJah, hier kunnen we weinig mee. "eineglijk wel alles geprobeerd" is een beetje vaag, wat heb je dan geprobeerd en waarom werkte dat niet? Ik zie je met geen woord reppen over de logs van je webserver, iets wat me toch wel cruciaal lijkt als je een "file not fount" error krijgt. Zie ook NOS policy - updated 01/04/03 . En zou je ook iets meer aandacht kunnen besteden aan je topictitel en taalgebruik? Hier is werkelijk amper een touw aan vast te knopen zoals downtime ook al aangeeft.

Dit topic is gesloten.