Toon posts:

Hoe Access97 mdb omzetten naar ander adresbeheerprogramma? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had op Access 97 mijn adresbestanden, maar nu heb ik een nieuwe computer en met Windows XP, en die accepteert office 97 niet. Ik wil office XP niet aanschaffen. Wie wet een adresbeheerprogramma, waar ik mijn oude mdb files kan importeren. Ik heb Davilex geprobeerd maar die importeert geen mdb files.

Verwijderd

kijk eens naar open office, dat moet ook werken onder windows.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Kun je niet beter terug gaan naar de vorige installatie; of een andere PC met Access97 opzoeken zodat je de database naar een ander formaat kunt omzetten? En volgens mij ondersteund Open Office geen MDB files; maar dat kan natuurlijk ook verandert zijn inmiddels :)

Adresbeheer > Hoe Access97 mdb omzetten naar ander adresbeheerprogramma? *

[ Voor 15% gewijzigd door Spider.007 op 06-06-2004 13:14 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21:50

Boss

+1 Overgewaardeerd

Ik zou toch even ergens een computer met Access zoeken en dan de tabel naar .csv exporteren. Dat moet je overal wel in kunnen lezen.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-02 13:46

ATS

Je kan Office 97 weldegelijk installeren op Windows XP.
@dutchubby: bij OpenOffice zit geen Access achtig programma.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Verwijderd

Topicstarter
ik ga de boel inderdaad omzeten naar *.*csv, kijken of het lukt naar een adresbook uit "nonags" in te voeren.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb adresbook van Blaiz geprobeerd (www.nonags.com) . Niet gelukt.
Pagina: 1