Toon posts:

[NSW]Windows start niet op na SystemWorks 2004

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een PC van een kennis, die problemen had. Waarschijnlijk was dit een virus. Diegene had al een beetje lopen klooien met de PC, dus alle onzin eraf gehaald (2 oude virussscannes). Daarna Norton Systeemworks 2004 geinstaleerd. Eerst laten scannen op virus (Niks gevonden) en daarna Antivirus geinstalleerd en een aantal Norton Utilities. Daarna wil start de PC niet meer op en stopt het met een zwart scherm.
Heb in safe mode gestat om Norton erweer af te halen, maar dat mag niet van Norton (alleen in Normal mode). Hoe krijgt Norton eraf?

(WIN98SE, PIII450, 128MB)

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:41

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Als je alle bestanden en registerwaarden wat met Norton te maken heeft, verwijderd in veilige modus?

Toen waren beige computers heel gewoon.

Verwijderd

Topicstarter
Prutz0r schreef op 06 juni 2004 @ 10:38:
Als je alle bestanden en registerwaarden wat met Norton te maken heeft, verwijderd in veilige modus?
De bestanden kan ik wel verwijderen, maar de registrywaarden zal wel heel geintregreerd zijn in het het geheel. Hoe haal ik dat netjes weg.?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor de tip Spider.007 Kom al een heel eind hiermee.